Dzięki zastosowaniu platformy iD Cloud firmy Nedap możliwe będzie kontrolowanie w czasie rzeczywistym dostępności poszczególnych produktów w każdym sklepie Hugo Boss na całym świecie. To nie…
Przeglądaj: Technologie
Shoper, właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu subskrypcyjnym (SaaS), nawiązał współpracę z Alibaba.com – wiodącą platformą globalnej sprzedaży B2B. Umowa…
W ostatnich 2 latach przed e-commerce piętrzą się kolejne wyzwania: Covid-19, zerwane łańcuchy dostaw – onshoring, nearshoring, zmiany w logistyce ostatniej mili oraz ograniczenia w handlu…
W 2021 r. Polski Standard Płatności (PSP), operator systemu płatności mobilnych BLIK, drugi rok z rzędu zanotował zysk netto. W raportowanym okresie wyniósł on 31,7 mln…
Robocik zastąpi kuriera dostarczającego towar rowerem czy autem? To nie jest pieśń przyszłości. Takie maszyny już są na naszych ulicach. Na przykład w Białymstoku, gdzie sieć…
Raport „Rynek e-commerce B2B w Polsce: jak kupują i sprzedają polskie firmy?” przygotowany przez Marketplanet – lidera obszaru zakupów korporacyjnych, zajmującego się m.in. elektronizacją i automatyzacją…
Klarna ogłosiła wprowadzenie swojej flagowej usługi „Zapłać za 30 dni” w sklepie online marki modowej Kubota. Kubota będzie mogła zaoferować swoim klientom elastyczne opcje płatności Klarna…
Klienci robiący zakupy w e-sklepach współpracujących z operatorem płatności Tpay, będą mogli korzystać z metody płatności Kup teraz, zapłać później. Tę coraz popularniejszą formę finalizacji zamówień…
Według raportu Research and Markets Wartość rynku płatności odroczonych w Polsce wzrośnie w 2022 roku aż o 95,5 proc. i osiągnie wartość ponad 763 mln dolarów…
Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie…