Grupa H&M i Remondis tworzą spółkę joint venture w celu zbierania, sortowania i sprzedaży używanej i niechcianej odzieży i tekstyliów. Looper Textile Co. to samodzielna spółka…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
EPP po raz kolejny w ramach swojej strategii ESG realizowało działania na rzecz lokalnych społeczności żyjących w sąsiedztwie nieruchomości zarządzanych przez firmę. W 2022 r. zespoły…
W ramach pomocy ofiarom trzęsienia ziemi w Turcji i Syrii, JYSK oraz Lars Larsen Group przekazały 2 miliony DKK na rzecz Czerwonego Krzyża i UNICEF, które…
Przedsiębiorstwa Grupy Schwarz, do których należy także Kaufland Polska, są głęboko poruszone katastrofą w Turcji i Syrii, dlatego też zdecydowały się przekazać darowiznę w wysokości miliona…
Pure City, operator sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych konsekwentnie realizuje plan rozwoju sieci elektrostacji. Zielone stacje ładowania PureCity jeszcze w…
Firma odzieżowa LPP podjęła współpracę z Sustainable Fashion Institute (SFI), polską platformą wspierającą marki w budowaniu zrównoważonej przyszłości branży odzieżowej. W ramach pilotażowego projektu SFI wspiera…
Kaufland, jedna z największych sieci handlowych w Polsce, zdaje sobie sprawę z tego, że rozwój przedsiębiorstwa wiąże się z rosnącą odpowiedzialnością wobec społeczeństwa i ekosystemu. Firma…
31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pod hasłem Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych! za nami. Końcową kwotę zbiórki poznamy w…
Rozpoczęta w ubiegłym roku kampania LPP „Dbaj o ubranie” to odpowiedź polskiego producenta odzieży na potrzebę promowania bardziej odpowiedzialnego podejścia do użytkowania tekstyliów. Po ponad 6…
Pracownicy sieci Biedronka to oprócz załóg sklepów oraz centrów dystrybucyjnych również kilkutysięczna grupa pracowników biurowych, na co dzień pracujących w centrali, biurach regionów oraz centrum usług…