Intersport Polska S.A. kontynuuje rozwój sieci sklepów zajmujących się sprzedażą artykułów turystycznych i sportowych. 25 lutego otwarto salon Intersport w obiekcie handlowym Dekada Olsztyn. Nowy salon działa w formule Pick-up Point co wzmacnia sprzedaż spółki w kanale e-commmerce.
Otwarcie nowego salonu Intersport jako nowego konceptu w formule parku handlowego wpisuje się w strategię spółki zakładającą możliwość sprzedaży w obiektach handlowych umożliwiających klientom bezpośredni i łatwiejszy dostęp do lokalu, w którym poza ofertą odzieżowo-obuwniczą można będzie również odnaleźć bogatą propozycje sprzętu sportowego i jego serwisu. Nowy salon zajmie powierzchnię ok. 340 mkw.
Dekada zyskuje markę sportową
– Oferta handlowa Dekady Olsztyn została stworzony tak, aby odpowiadać na aktualne potrzeby zakupowe naszych klientów. Nowy sklep marki Intersport doskonale wpisuje się w oczekiwania, jakie mieliśmy względem najemcy. Zależało nam na tym, aby pozyskać rozpoznawalną sieć handlową, która zapewni szeroką i atrakcyjną ofertę sportową. Jestem przekonany, że sklep ten szybko zyska swoich zwolenników wśród naszych klientów - mówi Tomasz Boenke, Dyrektor centrum handlowego Dekada w Olsztynie.
Sklep marki Intersport będzie stanowił uzupełnienie komplementarnej oferty Dekady Olsztyn, którą tworzą obecnie: Biedronka, Rossmann, Empik, Zoo Karina, Pepco, Takko Fashion, Żabka, Outlet Obuwie, London Shoes, T-Mobile, Apteka i Piekarnia Cymes.
Intersport na plusie
Po trzech kwartałach roku obrachunkowego (czyli od 1 kwietnia do 31 grudnia 2021 r) Intersport Polska S.A. odnotował zysk netto w wysokości 433 tys. zł wobec straty w wysokości 13,5 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku – wynika ze sprawozdania finansowego spółki..
W okresie od początku kwietnia do końca roku Intersport zanotował przychody w wysokości 169,9 mln zł wobec 122 mln zł rok wcześniej. Zysk netto wyniósł 433 tys. zł podczas gdy rok wcześniej spółka notowała 13,5 mln zł straty.