W Koszalinie otwarty został 52 salon Kodano Optyk w Polsce. Zlokalizowany jest w centrum handlowym Forum Koszalin.
W ubiegłym roku sieć Kodano Optyk powiększyła się aż o 28 nowych lokalizacji. Plany na bieżący rok również są ambitne.
– Interesują nas przede wszystkim miasta wojewódzkie, ale otwieramy się również na lokalizacje w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców. Doceniamy współpracę z zarządcami, pośrednikami i właścicielami nieruchomości komercyjnych w Polsce. Taka współpraca to zawsze sytuacja win-win. Uzyskując atrakcyjną lokalizację zgodną z naszymi wymogami mamy dużą pewność, że biznes się sprawdzi. Wynajmujący uzyskuje w zamian solidnego partnera, który intensywnie się rozwija, inwestuje, dba o obsługę klienta i co najważniejsze o produkt – powiedział redakcji Omnichannel News Karol Kożusznik, Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Kodano Optyk.
Rozwój w modelu omnichannel
Dodał, że poza dynamicznym rozwojem sieci stacjonarnej, Kodano Optyk – zgodnie z realizowaną strategią sprzedaży w modelu omnichannel – dużą wagę przykłada do kanału online. Obecnie prowadzony jest intensywnie projekt łączenia brandów: na miejsce marki Szkla.com, wchodzi Kodano.pl.
– Ujednolicenie to spowoduje powstanie wielu synergii, nie tylko z poziomu kosztów, ale także z poziomu UX i generowania przychodów – podkreśla Karol Kożusznik.