Niemiecka multibrandowa platforma sprzedażowa z modą premium i luksusową oraz produktami beauty i home&living – Breuninger.com świętuje drugie urodziny obecności na rynku polskim i 15-ste na rynku niemieckim.
– Cieszy nas sukces polskiego sklepu internetowego i dynamiczny wzrost w segmencie upper premium i luksus. Polscy klienci stają się coraz zamożniejsi i coraz chętniej sięgają po produkty z wyższej półki. Rynek e-commerce fashion jest w Polsce bardzo konkurencyjny, ale dzięki konsekwentnej strategii skupionej na kliencie z wyższej półki udaje nam się wygrywać z graczami obecnymi na rynku od wielu lat i konsekwentnie budować udział rynkowy. Jestem przekonany, że czeka nas kontynuacja tego trendu – mówi Marcin Winkler, General Manager.
Strategia omnichannel
Firma Breuninger została założona w 1881 r. przez Eduarda Breuningera i jest dziś jednym z wiodących domów towarowych w Europie, prowadzących sprzedaż wielokanałową. W swojej 140-letniej historii wyznaczała wysokie standardy w zakresie mody, urody i stylu życia, oferując ekskluzywny wybór międzynarodowych projektantów i wybranych nowych marek. Oprócz 13 domów towarowych w Niemczech i Luksemburgu, marka uruchomiła w 2008 r. sklep internetowy Breuninger.com.
Odwiedzany przez kilkaset milionów osób rocznie, jest jednym z czołowych i odnoszących największe sukcesy dostawców usług e-commerce w segmencie luksusowym i upper premium od 2022 roku także w Polsce.
W drodze po więcej
Zaangażowanie w sprzedaż online – obok handlu stacjonarnego na wybranych rynkach – jest fundamentalną częścią długoterminowej strategii rozwoju Breuninger. Marka posiada sklepy internetowe w dziesięciu krajach, co sprawia, że jest jednym z wiodących domów towarowych omnichannel w Europie. Breuninger prowadzi sprzedaż online w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, a także na nowych rynkach: Belgii, Czechach, Hiszpanii, Holandii, Luxemburgu, Polsce, Włochy, za które odpowiada Marcin Winkler, General Manager, Benelux, CEE, SE.
Breuninger.com jest istotnym elementem strategii wzrostu. W każdym miesiącu polski sklep online odwiedza go blisko milion osób. W 2023 roku niemiecki multibrand kontynuuje dynamiczny wzrost. Na polskim rynku promocji sklepu towarzyszą działania marketingowe: współpraca z lokalnymi mediami, organizacja eventów, współprace z topowymi influencerami i kampanie brandowe.