Platforma sprzedażowa Shopee poinformowała, że kończy działalność w Polsce. To już kolejny rynek w Europie, z którego singapurski marketplace wycofuje się w ostatnim czasie.
W komunikacie na stronie Shopee czytamy: Z żalem informujemy, że platforma Shopee kończy działalność. Od 13 stycznia od godz. 23.59 możliwość składania zamówień za pośrednictwem platformy Shopee Polska zostanie wstrzymana. Zamówienia złożone do tego czasu będą zrealizowane standardowo wraz z dostępem do wsparcia i obsługi dla użytkowników.
Singapurski e-commerce zadebiutował nad Wisłą we wrześniu 2021 roku, a wiosną 2022 r. w stolicy ruszyło pierwsze biuro firmy w Polsce. Według danych Mediapanel Gemius Polska, w listopadzie 2022 roku liczba użytkowników Shopee w Polsce (strona www plus aplikacja) wyniosła ponad 10,884 mln osób.
Shopee platforma handlu online
Shopee to globalna platforma e-commerce, która łączy kupujących, marki oraz sprzedawców, umożliwiając wszystkim kupowanie i sprzedawanie w dowolnym miejscu i czasie. Shopee oferuje łatwe, bezpieczne i angażujące doświadczenia zakupowe, z których codziennie korzystają miliony ludzi.
Firma Shopee rozpoczęła działalność w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie w 2015 roku, a w 2019 roku rozszerzyła swoją działalność na inne rynki globalne. Jest częścią Sea Limited (NYSE: SE), wiodącej, globalnej firmy internetowej, skierowanej do konsumentów. Misją firmy Sea jest poprawa jakości życia konsumentów i małych przedsiębiorstw, dzięki technologii dostarczanej przez swoje trzy główne marki: Shopee, Garena i SeaMoney.