Enata Bread, dynamicznie rozwijająca się grupa z branży piekarniczo- cukierniczej, wdraża nowy koncept wysp marki “Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni”.
Nowy koncept wysp, nad którym firma pracowała od kilku miesięcy, będzie wykorzystany w centrach handlowych czy komunikacyjnych.
Nowy elastyczny koncept
Konceptu zakłada podział wyspy na dwie strefy: produkcji i sprzedaży oraz konsumpcji. “Klientki i Klientów będą przyciągać nastrojowe drewno, szlachetna ceramika, ekologiczne tworzywa, a także transparentne szkło, za którym znajdą się pachnące, chrupiące i smaczne wypieki: croissanty, drożdżówki, kanapki. A nad wszystkim będzie roztaczał się aromat doskonałej kawy” – przekonują przedstawiciele Enata Bread.
Jak dodają, taki koncept ma kilka przewag konkurencyjnych, w tym: łatwą i elastyczną multiplikację, perfekcyjne rozumienie potrzeb Klientek i Klientów, wzbogacenie i ożywienie ciągów komunikacyjnych (z dużym traffic’iem), oraz świeże produkty przygotowane na miejscu.
Dwie marki w portfolio
Grupę tworzą obecnie dwie marki: Bakery – koncept rzemieślniczy z lokalami w wyjątkowych, historycznych, zrewitalizowanych obiektach i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni – koncept hołdujący ponad 80-letniej rodzinnej tradycji pieczenia chleba. W planach Enata Bread jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży.