Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie.
Od momentu powstania Lancerto w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i znakomitej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś i procentuje a recenzje klientów mówią same za siebie.
Wysokie pozycje w badaniach i rankingach tajemniczego klienta
Codziennie w salonach Lancerto w 32 miastach gości średnio 3 tys. osób. To ponad milion zadowolonych klientów każdego roku.
– Regularnie podnosimy kompetencje naszych pracowników – wspieramy personel, zarówno w zakresie szkoleń sprzedażowych, wiedzy produktowej jak i visual merchandisingu. Nasi konsultanci w salonach potrafią profesjonalnie doradzić osobom o różnych potrzebach i gustach. Krawiectwo na miarę polega na indywidualnym podejściu do klienta, dostrzeżeniu specyficznych oczekiwań czy choćby doboru rozmiaru. Pracownicy Lancerto mają szeroką wiedzę w zakresie klasycznej mody męskiej i tradycyjnego doboru garderoby. Są też na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy – z dumą stwierdza Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.
O wysokiej satysfakcji klientów i standardzie obsługi świadczą liczne wyróżnienia w kolejnych latach funkcjonowania marki. W 2015 roku Lancerto zajęło 1. miejsce w badaniach Daymaker Index,
z którego wynikało, że klienci w sklepach marki obsługiwani są najlepiej spośród 820 badanych sklepów ze 164 sieci handlowych w 18 branżach. Pozycję lidera jakości potwierdziło badanie obsługi w przymierzalniach – Daymaker Przymierzalnia 2019 – 1. miejsce z wynikiem 92,9% pozytywnych ocen. Podobnie było w 2020 roku kiedy Lancerto otrzymało najlepszy wynik obsługi 98,8% spośród wszystkich sieci sklepów odzieżowych (Daymaker Index 2020).
E-commerce bliski 100% satysfakcji
W sklepie internetowym www.lancerto.com 99 proc. z ponad 25 tys. klientów pozostawiło pozytywne oceny (wg. serwisu eKomi). Równocześnie w agregatorze opinii Opineo.pl marka otrzymała średnią ocen 4,9. Blisko 16,5 tys. klientów oceniło Lancerto pozytywnie. W 1,6 tys. konsumenckich opiniach zgromadzonych w Google Lancerto otrzymało 4,25 gwiazdki na 5 możliwych. Tu również ponad 95 proc.to opinie pozytywne. Podsumowując statystyki z samej sieci – razem to ponad 43 tys. pozytywnych opinii.
- Co piszą o nas klienci?
- „Bardzo podoba mi się zarówno obsługa jak i Państwa odzież. Ceny są w porządku, jakość również. Wszystko zawsze pachnące i pięknie zapakowane, gratuluję podejścia do swojej pracy i dbania o wizerunek. Jestem bardzo zadowolony, to już moje chyba czwarte zamówienie. Chętnie polecam Państwa sklep znajomym.”
- „Polecam gorąco, zawsze wszystko zgodnie z podawanym czasem, nigdy żadnych problemów, sposób pakowania jakość premium! Polecam.”
- „Piszę, ponieważ uwielbiam u Was zakupy, obsługa jest fantastyczna, zawsze doradzą, stworzą świetną stylizację i dlatego chętnie wracam. W ostatnim czasie miałem nawet okazje odwiedzić Wasz sklep w *** i Pani tam przeszła samą siebie, dlatego Wasza obsługa jest fenomenalna wszędzie!”
- „Obsługa rewelacyjna. Zarówno przy zakupie, jaki przy zwrocie towaru. szybko i sprawnie. Można dawać za wzór innym firmom!!!”
- „To mój pierwszy zakup ale mam nadzieję, że nie ostatni.”