Na początku listopada br. sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth powiększyła się o ósmą lokalizację w Polsce. Najnowszy sklep marki o powierzchni 900 mkw. powstał w parku handlowym S1 w Gorzowie Wielkopolskim. – Planujemy na koniec 2023 r. otworzyć łącznie ok. 10 sklepów w Polsce. – zapowiadała Diana Schönfeld, Corporate Communications Woolworth.
Woolworth to posiadająca ponad 580 sklepów w Niemczech sieć dyskontów i domów towarowych. To także marka, która ma prawie 150 lat.
Woolworth poszukuje nowych lokalizacji
Firma Woolworth rozpoczęła ekspansję w Polsce w maju br. i do tej pory otworzyła osiem sklepów m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, czy Dzierżoniowie. – Nasz koncept sklepów detalicznych opiera się na różnych powierzchniach i różnych lokalizacjach. Wynajmujemy zatem powierzchnie handlowe od 800 do 1200 mkw. i możemy prowadzić sklepy w dużych miastach lub w mniejszych miejscowościach – informowała Diana Schönfeld.
Woolworth w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.