Nowy Vendo Park jest już otwarty dla mieszkańców Łap i okolic, a w sąsiedztwie trzydziestego szóstego parku handlowego od Trei Real Estate Poland został uruchomiony pierwszy w mieście sklep sieci Lidl.
Uroczyste otwarcie supermarketu, któremu towarzyszyły liczne atrakcje zorganizowane dla klientów i tradycyjne przecięcie wstęgi, odbyło się 12 października. Tym samym mieszkańcy Łap zyskali miejsce komfortowych zakupów zarówno w parku handlowym z 10 sklepami, oferującymi m.in. asortyment sportowy, wyposażenia domu czy sprzęt RTV i AGD, oraz dostęp do oferty jednego z najpopularniejszych dyskontów spożywczych w Polsce.
Sieć parków handlowych Vendo Park stale się rozwija, a portfolio dewelopera zostało właśnie wzbogacone o kolejny obiekt. Zlokalizowany jest on na działce o powierzchni 2,21 ha w Łapach w województwie podlaskim, w bezpośrednim sąsiedztwie modernizowanej linii kolejowej, drogi wojewódzkiej, a także punktów handlowo-usługowych oraz zabudowy mieszkaniowej. To właśnie lokalizacja oraz bogata oferta sklepów jest źródłem popularności Vendo Parków na polskim rynku, zarówno w największych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.
Komfort dzięki lokalizacji
– Podobnie, jak w przypadku pozostałych Vendo Parków znajdujących się na terenie całego kraju, lokalizacja naszego parku handlowego w Łapach zapewnia komfortowy dostęp do oferty handlowej zarówno dla mieszkańców miasta, jak również osób dojeżdżających z okolicznych miejscowości. Zadbaliśmy o optymalną selekcję najemców. Wśród dostępnych sklepów znalazły się marki odpowiadające za codzienne potrzeby zakupowe konsumentów jak np. piekarnia czy drogeria oraz takie, które wzbogacą lokalną ofertę handlową jak np. sklep sportowy. Dzięki temu rozwijane przez nas Vendo Parki cieszą się dużą popularnością wśród odwiedzających – komentuje Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający, Trei Real Estate Poland.
Powierzchnia najmu w Vendo Parku w Łapach wynosi 6 tys. mkw., a obiekt jest w pełni skomercjalizowany. Swoje punkty otworzy tam dziesięć marek, w tym drogeria Rossmann, piekarnia Cymes, sklep firmowy polskiego producenta wędlin JBB Bałdyga, marka odzieżowa Sinsay, sklep sportowy Martens Sport, supermarket ze sprzętem RTV i AGD – Media Expert, a także popularne dyskonty z odzieżą oraz wyposażeniem domowym takie jak KiK, Pepco i Action. Do dyspozycji klientów zostały oddane 193 miejsca parkingowe.
-Ofertę Vendo Parku w Łapach uzupełnia także pierwszy w mieście supermarket należący do sieci Lidl o powierzchni 1600 mkw. Koszt całej inwestycji wraz z ogólnodostępnym parkingiem wyniósł 7,60 mln EUR.
Parki handlowe cieszą się niesłabnącą popularnością wśród najemców, którzy chcą rozwijać swoje marki w miastach różnej wielkości, blisko swoich odbiorców oraz wśród konsumentów ceniących szeroki wybór asortymentu i komfortowe zakupy. Zapotrzebowanie na taki format handlowy na rynku jest wciąż wysokie, dlatego w planach mamy budowę kolejnych obiektów w całej Polsce – podsumowuje Jacek Wesołowski.
Trei Real Estate Poland planuje w tym roku oddać do użytku dwa kolejne obiekty – w Lubinie na Dolnym Śląsku oraz w Koninie w województwie wielkopolskim.