Worldline rozpoczął współpracę z Rohlig SUUS Logistics, największym polskim operatorem logistycznym, specjalizującym się w zarządzaniu logistyką i międzynarodowymi łańcuchami dostaw.
Największy polski operator logistyczny i jeden z największych w Europie Centralnej, Rohlig SUUS Logistics, zajmuje się zarządzaniem logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw, w ramach których zapewnia transport drogowy, morski, lotniczy, kolejowy, a także usługi magazynowe, Project Cargo i obsługę celną. Firma współpracuje z licznymi sklepami internetowymi i sieciami handlowymi, prowadząc dla swoich klientów projekty z zakresu logistyki magazynowej oraz dostaw sprzętu AGD, RTV oraz mebli do odbiorców końcowych.
Wygodne rozwiązania dla odbiorców końcowych
Nawiązanie partnerstwa z Grupą Worldline, specjalizującą się w sektorze płatności elektronicznych, umożliwia firmie Rohlig SUUS Logistics wprowadzenie innowacyjnych i przede wszystkim wygodnych rozwiązań dla odbiorców końcowych, którzy otrzymują usługi odpowiednio dopasowane do własnych potrzeb. Dzięki współpracy z Worldline, firma wprowadziła możliwość płatności za dostawę kartą, bezpośrednio u kierowcy, którzy na swoich urządzeniach posiadają aplikację Worldline Tap on Mobile.
-Nadrzędną wartością Worldline jest poprawa komfortu użytkowników i usprawnienie ich codziennej pracy, poprzez wsparcie innowacyjnych i nowoczesnych rozwiązań. Nasza propozycja dla Rohlig SUUS Logistics z pewnością zapewni znaczną wygodę klientom firmy, którzy zyskali możliwość płatności bezgotówkowej bezpośrednio przy odbiorze produktu. Cieszymy się z rozpoczęcia nowej współpracy i jesteśmy przekonani, że nasze partnerstwo z Rohlig SUUS Logistics zapewni im najwyższą jakość usług w sektorze płatności elektronicznych – mówi Artur Żymańczyk, Country Manager Poland Worldline.
Aplikacja Worldline Tap on Mobile, zainstalowana na urządzeniach kierowców, jest niezwykle prosta i intuicyjna w obsłudze – wystarczy wprowadzić kwotę na urządzeniu, a następnie ją potwierdzić. Klient dokonuje płatności przykładając swój telefon lub kartę płatniczą do urządzenia. Cały proces trwa zaledwie kilkanaście sekund.
-Współpracujemy z wieloma dużymi sklepami internetowymi i sieciami handlowymi, a dla nich wygoda odbiorcy końcowego jest szczególnie ważna. Już wcześniej wprowadziliśmy możliwość płacenia BLIKiem, a teraz skorzystaliśmy z rozwiązania Worldline, aby umożliwić płatność za dostawę kartą, bezpośrednio u kierowcy. Aplikacja Tap on Mobile jest prosta i intuicyjna w obsłudze dla kierowców, a naszym odbiorcom zapewnia komfort płatności bezgotówkowej przy odbiorze – dodaje Szymon Barczewski, Road Operations Development Director Rohlig SUUS Logistics.