Wolt rozszerzając swoje usługi na Częstochowę, daje mieszkańcom możliwość wygodnego zamawiania ulubionych dań z restauracji oraz szybkich zakupów bez wychodzenia z domu. To szczególnie cenna opcja dla osób zapracowanych, starszych oraz tych, mających ograniczoną mobilność. Częstochowa jest 17 lokalizacją Wolt w Polsce.
Zamówienia można składać na stronie www.wolt.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Klienci korzystający z platformy mają dostęp do restauracji i kuchni z całego świata, mogą wybierać dania z m.in. kuchni azjatyckiej, włoskiej, orientalnej, polskiej, wegańskiej, dania typu comfort food i wielu innych. Wśród lokali partnerskich znajdują się znane sieci gastronomiczne: McDonald’s, KFC, Pasibus czy Pizza Hut oraz restauracje lokalne: CZĘSTO GĘSTO, West Burger, KOKU Sushi i Beyti, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. W ofercie Wolt można znaleźć również sklepy, są to m.in.: Carrefour i Auchan. Użytkownicy aplikacji mogą też skorzystać z opcji regularnych zakupów, planując dostawy swoich ulubionych produktów, co pomaga w utrzymaniu zapasów w domu i eliminuje konieczność pamiętania o kolejnych zamówieniach.
17. lokalizacja w zasięgu Wolt
– Z wielką radością rozpoczynamy naszą działalność w Częstochowie. Zawsze, gdy wkraczamy do nowego miasta, analizujemy potrzeby jego mieszkańców, by móc przygotować jak najlepszą ofertę restauracji i sklepów, które sami z przyjemnością byśmy odwiedzili – mówi Monika Gadzińska, Head of Sales, Wolt Polska i dodaje, że możliwość zamawiania posiłków oraz zakupów do domu jest dużym ułatwieniem dla mieszkańców i wielką oszczędnością czasu, który mogą poświęcić na inne aktywności lub odpoczynek, a dołączając do Wolt+, czyli programu subskrypcyjnego – zaoszczędzą, nie płacąc za dostawę.
Dowozy realizowane są w dzielnicach: Trzech Wieszczów, Stare Miasto, Północ, Tysiąclecia, Wrzosowiak, Ostatni Grosz, Raków, Śródmieście i Stradom. Koszt dowozu zaczyna się od 2,49 złotych. Na platformie można znaleźć również regularnie aktualizowane oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials). Z okazji inauguracji swojej obecności w Częstochowie, wszyscy nowi klienci, którzy zarejestrują się w się w aplikacji mobilnej i wpiszą kod SIEMANKO, otrzymają zniżkę w wysokości 20 zł na 5 pierwszych zamówień w dostawie przy minimalnej wartości zamówienia w wysokości 45 zł.
Będąc klientem Wolt, można zamawiać w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wychodzenia z domu, a korzystając z usług online, szybko porównać ceny w różnych sklepach i restauracjach, co może okazać się pomocne w znalezieniu najlepszych ofert.
Oprócz szybkiej dostawy i zróżnicowanej oferty Wolt wyróżnia się także jakością obsługi klienta, na każdym etapie zamówienia. Użytkownicy mogą śledzić w czasie rzeczywistym jego status – od przygotowania po dostawę we wskazane miejsce. Do dyspozycji zamawiających jest Centrum Obsługi Klienta, z którym można się skontaktować w sytuacji wystąpienia jakichkolwiek problemów, i który obsługiwany jest przez ludzi, nie boty, a średni czas odpowiedzi wynosi tylko kilka minut.
Współpraca z lokalnymi dostawcami
Wartość oferowana przez Wolt opiera się na ścisłej współpracy z lokalnymi dostawcami, partnerskich relacjach i zrozumieniu ich potrzeb. Stale aktywnie poszukujemy partnerów, którzy pomogą nam rozszerzać naszą ofertę. Zachęcamy więc do kontaktu restauratorów, a także partnerów retail, którzy chcieliby skorzystać z możliwości dowożenia posiłków i zakupów – dodaje Monika Gadzińska.
Co więcej, Wolt współpracując z lokalnymi dostawcami, przyczynia się do zdobywania przez nich nowych klientów i zwiększenia ich obrotów. Wolt wychodzi również z rozwiązaniami dla samych restauratorów, takich jak usługa Wolt Drive, zapewniającą dodatkową flotę kurierską na żądanie, a także dla firm, z benefitem żywnościowym Wolt for Work, będącym alternatywą dla klasycznych kart lunchowych.
– Przywiązywanie dużej wagi do standardu obsługi, bardzo elastyczna flota kurierska, szeroki zasięg i optymalny czas dostawy sprawiły, że wybór usług Wolt stał się dla nas oczywisty. Szybko okazało się, że w ten sam sposób myślimy o współpracy i partnerstwie. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie marketingowe i wspólnie realizować kampanie promocyjne. Wierzymy, że dzięki współpracy z Wolt dotrzemy do nowego grona klientów i zwiększymy liczbę zamówień — mówi Ernest Krawczyk z restauracji Betania Pizza Włoska w Częstochowie.
Częstochowa jest 17 lokalizacją Wolt w Polsce. Firma dostarcza jedzenie oraz zakupy z różnorodnych sklepów także w: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Białymstoku, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Toruniu i Olsztynie.