GXO Logistics ogłosił podpisanie wieloletniej umowy z Heineken, będącym jedną z największych na świecie firm piwowarskich. Umowa obejmuje dalszą obsługę sieci magazynów, dystrybucji i transportu wtórnego do punktów sprzedaży detalicznej i hurtowej na terenie całej Wielkiej Brytanii, a także na wyłączność do całej brytyjskiej sieci pubów Heineken – Star Pubs & Bars.
Sieć ta zarządza ponad 500 000 dostaw rocznie do ponad 8 000 klientów z miejsca produkcji do punktu sprzedaży detalicznej i hurtowej.
– Jesteśmy dumni z kontynuacji naszej współpracy z Heineken i cieszymy się na wspólne dalsze działania – powiedział Richard Cawston, prezes GXO na Europę. – W ciągu ostatnich dwóch lat poczyniliśmy znaczne postępy w przekształcaniu naszych operacji i sieci dostaw, aby uczynić je prostszymi, silniejszymi, bardziej wydajnymi i zrównoważonymi. Razem będziemy nadal inwestować w poprawę wydajności i usług, aby wspierać oczekiwany wzrost Heineken. To świetne partnerstwo dla nas, członków naszego zespołu i branży pubów w Wielkiej Brytanii.
Modernizacja sieci
– Blisko współpracowaliśmy z naszym doświadczonym partnerem GXO nad opracowaniem wieloletniego programu inwestycyjnego i transformacyjnego, aby mieć pewność, że nasza sieć dystrybucji jest przygotowana na przyszłe wyzwania – powiedział Boudewijn Haarsma, dyrektor zarządzający Heineken UK. – Nasz wspólny plan, który skupia się na inwestowaniu w modernizację sieci, stanowi podstawę naszych usług dla klientów i naszego zaangażowania w ciągłe doskonalenie i zrównoważony rozwój.
GXO obsługuje jedną z najbardziej rozbudowanych i złożonych sieci magazynowych i transportowych dla wielu wiodących brytyjskich marek żywności, napojów i artykułów spożywczych. Sieć dystrybucji GXO dla Heineken, który jest wiodącym producentem piwa, cydru i właścicielem pubów w Wielkiej Brytanii, obejmuje cztery regionalne centra logistyczne, 18 lokalnych platform dostawczych i magazynów tranzytowych, ponad 400 pojazdów i zatrudnia ponad 1500 członków zespołu. Jako lider rozwiązań ESG w branży logistycznej, GXO skróciło czas transportu i obniżyło emisję CO2 w ramach obsługi tego klienta, wdrażając ulepszony harmonogram dostaw i inwestycje w najbardziej nowoczesne technologie.