Wojas, właściciel marki obuwniczej, miał w czerwcu 2023 roku 38,6 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 6,2 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w czerwcu 2022 roku – informuje spółka w komunikacie.
Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w czerwcu 2023 roku wyniosły 19,9 mln zł i były wyższe o 7,6 proc. rok do roku.
Wzrosty sprzedaży w okresie styczeń – czerwiec
Jak podaje spółka Wojas w okresie styczeń – czerwiec 2023 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 178,4 mln zł, a to oznacza wzrost o 21,1 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
W tym okresie skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 117,7 zł i były wyższe o 14,2 proc. rok do roku.
Wojas S.A. to jeden z największych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.