Koncern LVMH został uznany przez magazyn TIME za jedną ze 100 najbardziej wpływowych firm 2023 roku i otrzymał tytuł „Króla luksusu”.
“Znalezienie się w gronie najbardziej wpływowych firm TIME100 jest wyrazem uznania dla naszych zespołów, których zaangażowanie pozwala nam nieustannie dążyć w obranym kierunku. Naszym celem jest ciągłe dążenie do doskonałości oraz budowanie globalnego uznania dla naszego dziedzictwa, wprowadzanych innowacji, wizjonerstwa i kreatywności, idących ramię w ramię z zaangażowaniem w wywieranie pozytywnego wpływu na społeczeństwo poprzez promowanie różnorodności, integrację oraz inicjatywy środowiskowe” – czytamy w komentarzu wydanym przez LVMH.
Globalny gigant od luksusu
Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) to największa na świecie korporacja działająca w sektorze dóbr luksusowych. Od niedawna jest także pierwszą europejską spółką, której wartość kapitalizacji przekroczyła 500 mld dolarów.
LVMH zatrudnia ok. 65 tys. osób i prowadzi ok. 2,4 tys. sklepów różnych marek. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Sephora Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.