SHEIN, globalny sprzedawca produktów modowych, kosmetycznych i lifestylowych, ogłosił wprowadzenie opcji „QuickShip” dla konsumentów SHEIN w Polsce. Ta nowa opcja dostawy skraca czas dostarczenia wybranych produktów o ponad połowę. W przeszłości zamówienia z SHEIN mogły docierać do konsumentów nawet po dwóch tygodniach. Dzięki opcji QuickShip polscy konsumenci marki już teraz mogą spodziewać się, że ich paczki dotrą do nich w ciągu 4-6 dni roboczych.
Oferta SHEIN, której przysługuje QuickShip obejmuje wybrane produkty z kategorii moda i akcesoria domowe. Konsumenci mogą zidentyfikować produkty kwalifikujące się do usługi w zakładce QuickShip na stronie internetowej i aplikacji mobilnej SHEIN.
Nowa usług teraz w Polsce
– Misją SHEIN jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody – mówi Cui He, dyrektor SHEIN na Europę. – Firma jest zaangażowana w dostarczanie doskonałej obsługi klienta i doświadczenia marki dla naszych konsumentów na całym świecie, w tym na kluczowych rynkach, takich jak Polska. Będziemy nadal badać opcje i rozwiązania, aby zapewnić, że zawsze spełniamy oczekiwania i wymagania naszych klientów” – dodaje.
Opcja QuickShip została uruchomiona przez markę SHEIN we Francji, Niemczech i Polsce. W pozostałej części Europy będzie uruchamiana etapami.