Do grona partnerów firmy InPost dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost.
Zalando to jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, posiadająca ponad 50 milionów klientów z 25 krajów. Dzięki nawiązanej współpracy, klienci Zalando będą mogli otrzymywać swoje paczki z wykorzystaniem usług kurierskich InPost oraz sieci urządzeń Paczkomat.
Szybkie i ekologiczne dostawy poprzez Paczkomat
– Jestem przekonana, że rozpoczęta z początkiem listopada współpraca dwóch kluczowych firm w swoich sektorach, Zalando i InPost będzie udana. Zalando od zawsze skutecznie tworzy przyjazną, wygodną dla konsumenta przestrzeń zakupową, która wpisuje się w klientocentryczne podejście InPost w oferowaniu szybkich i ekologicznych dostaw poprzez Paczkomat. Jak wskazuje stworzony przez Gemius raport na temat branży e-commerce, uwzględnienie urządzeń Paczkomat jako formy dostawy motywuje klientów do skorzystania z oferty, co ma szczególne znaczenie w okresach zintensyfikowanych zakupów konsumenckich jak na przykład listopadowy Black Friday, czy w momencie poszukiwania gwiazdkowych prezentów– podkreśla Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost i dodaje: Uwzględnienie w łańcuchu dostaw Zalando sieci maszyn Paczkomat oraz usług kurierskich InPost jest dla nas potwierdzeniem, że nie tylko konsumenci uważają Paczkomat za komfortową formę dostawy. Także wiodące międzynarodowe firmy dostrzegają korzyści z usług świadczonych przez InPost. Nawiązanie współpracy z Zalando jest przykładem takiego uznania dla jakości usług InPost.