Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. 27 października, Lidl Polska otworzy sklepy w Zawierciu, Lubawie oraz Łodzi.
W nowo otwartych sklepach klienci znajdą wysokiej jakości artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także szeroki wybór BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni w sercu Lidla”, a także chętnie wybieranych przez konsumentów marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz szerokiego asortymentu produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. W asortymencie sklepów znajdziemy także odzież oraz produkty przemysłowe w niskich cenach.
Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom wyroby pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty.
Trzy nowe sklepy
Nowy sklep sieci Lidl Polska w Zawierciu, przy ul. Leśnej 18, ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1,3 tys. mkw. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 112 miejsc parkingowych.
Z kolei w Lidl Polska w Lubawie, przy Toruńskiej 2 na klientów czeka sklep o powierzchni sprzedaży wynoszącej ok. 1070 mkw. Obok powstał parking z 83. miejscami postojowymi.
W Lidl Polska w Łodzi, przy ul. Liściastej 21, powstał sklep o powierzchni sprzedaży ok. 1350 mkw. Parking ma 131 miejsc parkingowych.
– Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów, rozwijamy aplikację Lidl Plus, ułatwiającą zarządzanie domowym budżetem, oferującą liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Korzystając z aplikacji, klienci mają również możliwość dokonywania wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.
Ekologia na pierwszym miejscu
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania, m.in.: ogrzewanie za pomocą ciepła odzyskiwanego z lad chłodniczych, pompa ciepła, odzyskiwanie ciepła z wentylacji, energooszczędne oświetlenie LED.
Powyższe rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 11.550 sklepów Lidl, a w Polsce około 800.