Nowe Czyżyny przyciągają nowych najemców. W krakowskim centrum handlowym otwarto salon jubilerski W.KRUK.
Nowe Czyżyny w Krakowie systematycznie rozwijają i umacniają swoją ofertę, poszerzając ją o doskonale znane i lubiane marki. Także ostatnie dni przynoszą kolejną nowość w asortymencie największego centrum handlowego z portfolio Newbridge.
W obiekcie niedawno zadebiutował salon najstarszej polskiej marki jubilerskiej W.KRUK. Jak informuje Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge, to jedno z najważniejszych otwarć tego lata w Nowych Czyżynach.
Mocniejszy segment biżuterii i dodatków
– W.KRUK to doskonale znana marka, ceniona przez każde pokolenie naszych klientów. Jej pojawienie się w naszym obiekcie znacząco poszerza segment biżuterii i dodatków. Tym samym oferta tej kategorii staje się jeszcze bogatsza i bardziej zróżnicowana –mówi.
W asortymencie nowego salonu klientki i klienci mogą znaleźć najwyższej jakości biżuterię wykonaną ze złota i srebra, a także brylanty i kamienie szlachetne. Całość dopełniają autorskie kolekcje inspirowane najnowszymi trendami.
– W.KRUK to już drugi tak rozpoznawalny brand jubilerski w naszej ofercie. Fakt, że dwie topowe marki teraz dostępne są pod jednym dachem, sprawia, że nasza oferta jubilerska jest coraz bardziej kompletna – mówi Karolina Nitowska.
– To tworzy naszym klientom nowe możliwości zakupowe, zwłaszcza w tak gorących handlowo okresach jak np. święta, komunie czy walentynki. Liczymy, że w tym czasie dla wielu mieszkańców Krakowa poszukujących biżuterii będziemy destynacją nr 1 – dodaje.
Więcej brandów w Nowych Czyżynach
Jak informuje Leasing Director Newbridge, to nie jedyne tak znaczące otwarcie. – W ostatnich tygodniach swój sklep otworzyła marka Triumph, zaś sklep Monnari przygotowuje się aktualnie do otwarcia. Następne debiuty są już planowane. Prowadzimy obecnie zaawansowane rozmowy z kolejnymi znanymi markami, które jeszcze w tym roku wzbogacą ofertę Nowych Czyżyn. Przed nami pracowite i owocne miesiące – mówi Karolina Nitowska.
Zwłaszcza, że rynek coraz bardziej zwraca uwagę na rozwijany przez Newbridge autorski format convenience, który wykracza poza schematy, ale także na rozwój samych Nowych Czyżyn. Centrum umacnia także pozycję na lokalnym rynku, o czym świadczą wysokie oceny kupujących.
Aż 95% regularnie robiących zakupy w obiekcie ocenia go pozytywnie, zwłaszcza przez pryzmat stworzonej oferty. 91% zadowolone jest z jakości dostępnych tu produktów i usług. 93% chwali sobie natomiast atmosferę obiektu, ale także customer experience i jakość obsługi.
85% docenia natomiast atrakcyjną ofertę spożywczą. 3 na 4 klientów zwraca uwagę na promocje i atrakcyjne ceny. Tyle samo ceni Nowe Czyżyny za dostępność pod jednym dachem wszystkich niezbędnych sklepów – czytamy w najnowszych badaniach ARC Rynek i Opinia dla Nowych Czyżyn.