Michał Pachnik został nowym Dyrektorem E-commerce w CCC. Do tej pory pełnił on funkcję Wicedyrektora w tym samym zespole, od pięciu lat budując jego podstawy, współtworząc strategię tej części biznesu i rozwijając sprzedaż online.
– Jednym z niezmiennych priorytetów Grupy CCC jest budowanie silnych kompetencji wewnątrz zespołów i umożliwianie ciągłego rozwoju zawodowego. Dzięki tak doświadczonym ekspertom jak Michał jesteśmy w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty, dające nam przewagę nad konkurencją, zgodnie z przyjętą strategią „Go.25. Everything Fashion. Omnichannel Platform”. Jestem przekonany, że zespół E-commerce kierowany przez Michała będzie dalej przyczyniał się do rozwoju sprzedaży online wszystkich marek z portfolio Grupy – mówi Arkadiusz Ruciński, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Online w Grupie CCC.
Ekspert od e-commerce
Michał Pachnik jest ekspertem w obszarach biznesu cyfrowego oraz performance marketingu. Podczas pracy w Grupie CCC miał szansę rozwijać swoje doświadczenie w procesach e-commerce i zarządzaniu zespołami. Ubiegły rok przyniósł mu także tytuł Dyrektora E-commerce Roku w kategorii Fashion.
– Ostatnie pięć lat w Grupie CCC pozwoliło mi bardzo dobrze poznać zarówno naszych Klientów, jak i całe otoczenie biznesowe spółki. W tym czasie e-commerce dynamicznie zyskiwał na znaczeniu, dlatego wciąż będziemy stawiać na mocny rozwój tego obszaru. Zmieniające się preferencje i oczekiwania klientów są dla nas nieustannie inspiracją do wdrażania kolejnych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Michał Pachnik, nowy Dyrektor E-commerce w CCC.
Przed dołączeniem do Grupy CCC, Michał Pachnik był Dyrektorem obszaru Strategy & Operations w firmie Optimise (dzisiaj WeDare) zajmującej się performance marketingiem oraz Managerem zespołu Business Development & Sales Operations na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Zanox (dzisiaj AWIN).
Na stanowisku Dyrektora E-commerce CCC Michał Pachnik zastąpił Jakuba Jasińskiego.