Grupa LPP otworzy aż trzy sklepy w zmodernizowanym Forcie Wola. Klienci będą mieli możliwość skorzystania z oferty marek Sinsay, House oraz Cropp.
Polska spółka odzieżowa LPP otworzy trzy kolejne sklepy w Forcie Wola. Na poziomie +1 powstaną : Sinsay o powierzchni 1 tys. mkw., House 520 mkw. oraz Cropp 500 mkw.
Zawarcie umowy z LPP to ostatnia prosta w komercjalizacji obiektu, który już za kilka miesięcy stanie się wygodnym miejscem codziennych zakupów dla ponad 60 tysięcy osób z tzw. strefy 5 minut.
– Nowy Fort Wola ma za zadanie być miejscem wygodnych, codziennych zakupów. W takim projekcie nie może zabraknąć oferty lidera polskiego rynku odzieżowego. LPP nie tylko spełnia ten warunek, ale również idealnie wpisuje w realizowaną przez nas filozofię convenience „po liftingu” – mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu
Wszystko w jednym miejscu
Komercjalizacja Fortu Wola dobiega końca, podpisywane są ostatnie umowy. Zostało jeszcze kilka niewielkich lokali. Głównym operatorem spożywczym centrum będzie Kaufland, który zajmie powierzchnię handlową wynoszącą ponad 3 tys. mkw.. Wśród najemców jest modowy HalfPrice, którego salon będzie liczył 2252 mkw., a także CCC – 642 mkw. Umowy podpisano także z takimi najemcami, jak: salon optyczny Style Optic, AM Jubiler, biura podróży Itaka i Sun Way Travel, Bukieciarnia.flowers, Trafika, kantor oraz punkty dorabiania kluczy i usług szewskich. Oferta sieci Zdrofit czy Padla jest natomiast idealnym uzupełnieniem dla osób ceniących aktywny tryb życia. Na szybkość procesu komercjalizacji wpływa atrakcyjność położenia Fortu Wola.
Mayland jest wiodącym deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie. Spółka zarządza obiektami handlowymi i posiada znaczący portfel projektów, również mieszkaniowych, w całym kraju.
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając kolekcje w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Helsinki czy Tel Awiw. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na blisko 40 rynkach na świecie. Spółka posiada sieć ponad 1,7 tys. salonów o łącznej powierzchni 1,4 mln mkw. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia zlokalizowaną w 3 krajach, każdego roku dystrybuuje odzież i akcesoria na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 24 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.