„25 urodziny z POLOtem!” – pod takim hasłem, największa polska sieć supermarketów POLOmarket świętuje swój jubileusz. Dziękując klientom za zaufanie, tworzenie społeczności oraz wybór POLOmarketu podczas codziennych zakupów, sieć przygotowała na kolejne miesiące wiele atrakcji i okazji zakupowych.
POLOmarket zaczynał w 1997 roku z 27-mioma sklepami. Sieć liczy obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, trzy kompleksowe centra logistyczne i zatrudnia 5500 pracowników. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć osiągnęła obrót w wysokości 2,7 mld zł netto. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. To dla nich właśnie sieć nieustanie się rozwija zgodnie z niezmiennie aktualną od 25 lat misją: „Być ulubionym polskim supermarketem. Mieć ulubiony personel. Dostarczać przyjemności w postaci zawsze świeżych produktów”
Mocne otwarcie
W ramach rozpoczęcia obchodów jubileuszu, POLOmarket przygotował dla Klientów specjalną akcję „Mocne otwarcie – dwie dyszki na starcie”. Promocja wystartuje 29 czerwca. Zasady są proste: wystarczy zrobić zakupy za min. 200 zł, by odebrać bon rabatowy o wartości aż 20 zł na kolejne zakupy. Warunkiem wykorzystania bonu, jest zrobienie następnych zakupów za kwotę min. 100 zł w ciągu 5 dni od jego otrzymania.
W dalszym etapie obchodów urodzinowych POLOmarket dla swoich Klientów przygotował m.in. „Urodzinowe Hity Cenowe”, czyli setki artykułów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, które będą dostępne w ofercie każdego tygodnia. W kolejnej fazie jubileuszu, POLOmarket zaplanował bardzo dużą i atrakcyjną akcję, w której dostępnych będzie jeszcze więcej niespodzianek dla Klientów sieci.
O wszystkich działaniach promocyjnych w ramach „25 urodzin z POLOtem”, sieć informować będzie intensywną kampanią marketingową, wykorzystującą różne narzędzia komunikacji, zarówno z zakresu BTL jak i ATL. Szczegółowe informacje można będzie także znaleźć w social mediach marki, na stronie internetowej www.polomarket.pl i w aplikacji POLOmarket.