LPP, największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma produkująca odzież, właściciel marek Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, wdraża Singu FM – oprogramowanie wspierające zarządzanie oraz utrzymanie techniczne nieruchomości. System będzie używany w sieci sprzedaży marek należących do LPP obejmującej przeszło 1600 sklepów w 20 krajach.
Intensywny rozwój działającej 30 lat na rynku spółki LPP wpłynął na potrzebę wykorzystania zaawansowanych technologii, które wspierają efektywne oraz spójne zarządzanie globalną siecią sklepów odzieżowych.
PropTech zapewnia standaryzację i poprawę zarządzania procesami
– W LPP skupiamy się na ciągłej rozbudowie naszej powierzchni handlowej, a jako lider w wykorzystaniu nowoczesnych technologii, chcemy być również najlepsi w obszarze zarządzania operacjami, co jest możliwe dzięki zastosowaniu odpowiednich rozwiązań PropTech. – mówi Błażej Biernacki, kierownik ds. utrzymania i eksploatacji salonów, LPP. – Ponieważ sieć sprzedaży marek należących do LPP jest duża i rozproszona po wielu krajach, potrzebowaliśmy oprogramowania, które ustandaryzuje oraz usprawni codzienne procesy. Dla naszego zarządu i kadry zarządzającej jedną z kluczowych wartości wdrożenia Singu FM jest to, że gromadzone w systemie dane umożliwiają nam spojrzenie na działalność firmy z szerokiej perspektywy. Oprogramowanie zostało wdrożone i skonfigurowane w ponad 1000 sklepach w zaledwie trzy miesiące. Tak szybka implementacja jest wynikiem efektywnej współpracy zespołów obu firm.
LPP zdecydowało się na wdrożenie oprogramowania Singu FM do zarządzania oraz utrzymania technicznego nieruchomości w ponad 1600 sklepach w 20 krajach, takich jak np.: Wielka Brytania, Niemcy, Polska, Czechy czy Rumunia. System pozwala firmie na benchmarking poszczególnych obiektów, standaryzację i automatyzację procesów oraz szybką komunikację pomiędzy menedżerami, podwykonawcami i pracownikami sklepów. Oprogramowanie wspiera planowanie zarządzania kosztami, centralne raportowanie oraz inne procesy związane z obsługą nieruchomości. Jednym z celów wdrożenia Singu FM jest także wspomaganie firmy LPP w działaniach z obszaru ESG, czyli środowiska (E), społecznej odpowiedzialności (S) i ładu korporacyjnego (G).
– Velis Real Estate Tech skupia się na dalszym rozwoju i globalnej ekspansji oraz konsekwentnie podąża tą ścieżką, co potwierdza współpraca z takimi liderami na rynku jak LPP.” – mówi Adam Penkala, Członek Zarządu, Szef Działu Marketingu i Ekspansji Globalnej w Velis Real Estate Tech. „Istotną częścią portfela nieruchomości, w których wdrażamy autorskie oprogramowanie Singu, są obiekty sieciowe handlu detalicznego. Pozyskiwanie takich projektów pokazuje, że nasze rozwiązania dobrze się w nich sprawdzają i dostarczają dużą wartość kadrze zarządzającej oraz osobom pracującym w danych placówkach.”