W kwietniu marka Vision Express otworzyła kolejnych 5 salonów. Tym samym sieć stale odpowiada na najważniejsze potrzeby konsumentów, pojawiając się w mniejszych miejscowościach, przy jednoczesnym umacnianiu pozycji w dużych miastach. Kwietniowe otwarcia to również nowy koncept wizualny salonów, zgodnie z którym nawigacja w salonach jest jeszcze bardziej intuicyjna, a odświeżony, ciepły design salonów, w których dominuje motyw drewna, podkreśla nowoczesność i bezpieczeństwo marki.
Wszystkie nowe lokale Vision Express rozpoczęły swoją działalność w kwietniu, w miejscowościach, w których do tej pory nie było salonów marki. W Galerii Radomsko oraz Galerii Sanok salony otwarto w pierwszej połowie miesiąca. Ich powierzchnia liczy kolejno 85 mkw. oraz 89 mkw. Lokale powstałe w Sierpcu (CH Stacja), Grodzisku Mazowieckim (CH Grodova) oraz Krotoszynie (Galeria Mozaika) utrzymane są natomiast w koncepcie small store, który dedykowany jest mniejszym miejscowościom. Te trzy nowo otwarte salony zaaranżowano na powierzchniach 45 mkw.
Bieżący rok z kolejnymi otwarciami
– Cieszymy się, że poprzez nowe salony docieramy coraz bliżej naszych odbiorców. Klienci z entuzjazmem odwiedzają nasze nowe salony ceniąc dostępność, wysoki serwis, atrakcyjne oferty oraz wyjątkowe marki dostępne wyłącznie w Vision Express. Centra handlowe są w dogodnych lokalizacjach zarówno dla poszukujących nowych okularów, jak i korzystających z usług badania wzroku – podkreśla Katarzyna Dąbrowska, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji Vision Express
Salony Vision Express dostępne są już w 132 miastach i miejscowościach w całej Polsce. Ich łączna powierzchnia to ponad 27 tys. mkw. Marka nie zamierza ograniczać planów rozbudowy, zapowiadając otwarcie salonu w Oławie na przełomie maja i czerwca. W bieżącym roku sieć planuje powiększyć się o co najmniej 15 punktów, zlokalizowanych m.in. w Bydgoszczy, Gdańsku, Warszawie, Wejherowie i Wrześni. Nowe lokalizacje wynikają ze strategii Vision Express docierania do miejsc, w których brakuje dostępu do profesjonalnych usług optycznych, przy jednoczesnej ekspansji w większych miastach.
Salony z nowym konceptem
Nowo otwarte salony Vision Express zwracają uwagę zmianami w zakresie aranżacji. Głównym celem odświeżonego konceptu jest udoskonalona nawigacja, dzięki której klienci jeszcze łatwiej mogą znaleźć interesujące produkty z danych kolekcji oraz promocyjnych ofert. Poza wyraźnym podziałem okularów na męskie, damskie, dziecięce i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe, salony zyskały bardziej nowoczesny wygląd za sprawą ciepłej kolorystyki drewnianych mebli. Gabinety optometryczne zostały przearanżowane w taki sposób, aby klienci widzieli ich wnętrze i wyposażenie, w tym profesjonalne urządzenia do badania wzroku. Przeszklone strefy badania nie ingerują jednak w komfort pacjentów, dzięki zasuwanym roletom, które używane są w trakcie wizyty.
– Wciąż staramy się udoskonalać nasze salony w zakresie intuicyjności, bezpieczeństwa i ogólnej estetyki. Po pierwszym miesiącu od otwarcia pierwszego salonu widzimy, że nowy koncept przypadł do gustu naszym klientom, a takie rozwiązania, jak przeszklone strefy badania wzroku, zachęcą do konsultacji z optometrystami – dodaje Katarzyna Dąbrowska.
Certyfikat potwierdzający najwyższy poziom obsługi
Początek bieżącego roku to także sukces marki Vision Express w zakresie certyfikacji jakości. Firma uzyskała certyfikat Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO 13485:2016, będący dowodem, że wdrożone przez nią procedury wewnętrzne gwarantują zgodność z prawem i najwyższy poziom obsługi w całej Polsce, zarówno klientom, dostawcom jak i partnerom biznesowym. Certyfikat oznacza też, że stabilność i jednolitość świadczonych przez Vision Express usług będzie podlegać kontroli zewnętrznej, niezależnej instytucji.
– Otrzymany certyfikat to dla nas powód do dumy i źródło wielkiej satysfakcji. Dzięki usprawnieniom zgodnym z ISO zredukowaliśmy ryzyka nieprawidłowego działania używanego sprzętu, niezgodności wyrobów i jeszcze lepiej uporządkowaliśmy dokumentację wewnętrzną. Oprócz udoskonalenia jakości, pozyskanie certyfikacji przekłada się też na większą konkurencyjność marki Vision Express i pozwala nam rozwijać się zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym – wylicza Thanos Iliopoulos, Dyrektor Zarządzający Vision Express.