Skonsolidowane przychody Grupy VRG w kwietniu 2022 roku wyniosły 108,5 mln zł, co oznacza, że wzrosły o 206,1 proc. w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego (wówczas wynosiły 35,4 mln zł). Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 352,3 mln zł i były wyższe rok do roku o około 69,7 proc.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w kwietniu 61,3 mln zł, co oznacza wzrost o 243,1 proc. rok do roku. W okresie styczeń-kwiecien w tym segmencie przychody wyniosły około 176,6 mln zł i były wyższe o 70 proc.
Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w kwietniu 47,4 mln zł i były wyższe rdr o 172 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła 174,7 mln zł, czyli wzrosła o ponad 70 proc. rdr.
Sprzedaż online
W kwietniu sprzedaż online ukształtowała się na poziomie 15,9 mln zł, co oznacza spadek o 15 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 59,8 mln zł i była niższa o 18 proc. rok do roku.
Natomiast skonsolidowana marża ze sprzedaży VRG osiągnięta w kwietniu wyniosła 57,2 proc. i była wyższa rok do roku o 11,5 pp. Narastająco, marża wyniosła 52,8 proc. i była wyższa o 5,6 pp.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec kwietnia wyniosła 52,4 tys. m kw. i była wyższa o 0,5 proc. niż rok wcześniej.