W kwietniu rusza nowa odsłona kampanii wizerunkowych Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Ambasadorami i twarzami nowych kampanii będą pracownicy galerii, którzy każdego dnia wykonując swoją pracę dbają o dobry nastrój osób, które odwiedzają centrum. Pierwsza, wiosenna kampania zrealizowana z udziałem trenerek fitness nosi tytuł „Trenuj z nami dobry nastrój”.
Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych barw kampania Galerii Tomaszów nawiązuje do wcześniejszego motywu wiodącego, kiedy to w kampaniach występowali tomaszowianie prezentujący swoje ciekawe pasje i zawody. Tym razem do współpracy zaproszono osoby, które na co dzień pracują w centrum handlowym. Pracownicy Galerii Tomaszów, jako specjaliści od dobrego nastroju, pokazują w jaki sposób na co dzień dbają o samopoczucie wszystkich, którzy odwiedzają centrum, a także inspirują do konkretnych działań.
Misja i lokalny charakter
„Pokazujemy naszych pracowników w ich codziennej pracy, naturalnie, w strojach pracowniczych, bez specjalnych stylizacji czy makijaży. Zależy nam na prostocie, a jednocześnie sile i autentyczności przekazu. O klimacie w galerii stanowią konkretni, pełni pasji ludzie. To oni sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze” – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Kampania pokazuje nową dynamikę wizerunku marki podkreślając jej misje i lokalny charakter. W pierwszej, wiosennej i pełnej energii odsłonie kampanii pod tytułem „Trenuj z nami dobry nastrój” występują dwie trenerki fitness pracujące w znajdującym się na terenie galerii klubie Fit Fabric.
Wsparcie klientów
„Naszym celem jest wsparcie wszystkich klientów i zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest dbałość o dobry nastrój każdego dnia, wyjście na zakupy, do kina, restauracji czy na trening. To wszystko pozwala na chwilowy odpoczynek, oderwanie się od trudów dnia codziennego i daje siłę do dalszego działania” – dodaje Olga Wiernicka.
Kampania reklamowa oparta na nowych projektach, będzie prowadzona na nośnikach galerii, w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA. Fotografem jest Dariusz Kwapisiewicz, tomaszowianin, od dawna współpracujący z centrum.