1 marca 2022 roku Paweł Bechciński objął stanowisko Dyrektora ds. Ludzi i Kultury Organizacji w IKEA Retail w Polsce. Paweł Bechciński związany jest z obszarem Zasobów Ludzkich od ponad 12 lat. Na nowym stanowisku odpowiedzialny jest za budowanie i realizację strategii w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz tworzenie przyjaznego miejsca pracy dla wszystkich pracowników zgodnie z zasadami IKEA Retail w Polsce.
Paweł Bechciński rozpoczął swoją pracę w IKEA na początku 2018 roku na stanowisku Kierownika ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi – początkowo w Centrum Wsparcia Klienta Domolina IKEA, a następnie w sklepie w Jankach i IKEA w Blue City. Ostatnio był odpowiedzialny za realizację długoterminowej strategii dotyczącej rozwoju ludzi („People plan”) i za doradztwo dla krajowego kierownictwa IKEA oraz w IT Service Desk. Wspierał także procesy personalne w spółkach grupy Ingka w Polsce: w IKEA Distribution Service i Ingka Centres. Szeroki zakres Jego zadań związany był także z procesami transformacyjnymi biznesu oraz struktur organizacyjnych, by tworzyć lepszą IKEA – dla klientów i dla wszystkich pracowników.
Doświadczony menadżer
Paweł Bechciński jest z wykształcenia socjologiem i psychologiem. Prywatnie kocha podróże oraz pasjonuje się sportem. Nie wyobraża sobie funkcjonowania bez cotygodniowej rutyny treningowej.
Michał Pióro, który był Członkiem Zarządu IKEA Retail w Polsce i przez ostatnie 10 lat pełnił funkcję Dyrektora ds. Zarządzania Ludźmi i Kultury Organizacji IKEA Retail w Polsce, przeszedł do globalnego zespołu projektowego People Operation Transformation (POT), zajmującego się wdrożeniem nowych systemów, metod pracy, procesów i narzędzi digitalowych w ramach Działu People & Culture. Polska wspólnie z Hiszpanią jest krajem pilotażowym dla tego projektu.