Pandemia i dystans społeczny skłoniły konsumentów do częstszych zakupów w internecie. Obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje online. Z raportu „Polacy na e-zakupach 2021” Santander…
Przeglądaj: Technologie
Globalne badanie Klarny identyfikuje 5 uniwersalnych świątecznych osobowości zakupowych. Polacy są największymi miłośnikami kupowania prezentów wśród wszystkich analizowanych krajów. Klarna opublikowała wyniki globalnego badania przeprowadzonego na…
Podczas 4 dni obejmujących dwa marketingowe wydarzenia – Black Friday i Cyber Monday użytkownicy wykonali BLIKIEM prawie 11 mln milionów transakcji o wartości blisko 1,6 mld…
Mazop Group, firma specjalizująca się w wytwórstwie opakowań tekturowych, zmodernizowała jeden z obszarów swojej działalności, rozpoczynając produkcję opakowań nowej generacji. Za sprawą zakupionej we wrześniu br.…
Wartość zamówień złożonych podczas Black Friday 2021 w sklepach internetowych korzystających z oprogramowania Shoper była większa o ponad 55% w porównaniu z Czarnym Piątkiem 2020. Liczba…
Zabawki dziecięce w 47 proc. przypadków można było kupić taniej na początku listopada niż w Black Friday – tak wynika z badań firmy Dealavo, która przeanalizowała…
SMSAPI, marka zajmująca się masowymi wysyłkami wiadomości tekstowych, odnotowała w tym tygodniu rekordowe zainteresowanie swoim narzędziem. W Czarny Piątek najchętniej korzystają z niego sklepy stacjonarne i…
Nie musimy szukać dalej niż na własnym podwórku, by dostrzec gwałtowny rozkwit popularności zakupów spożywczych online: dziś już 85 proc. Polaków zamawia produkty spożywcze w sieci,…
Popularny Black Friday, czyli Czarny Piątek oraz poprzedzające i następujące po nim dni pełne rabatów i akcji promocyjnych są opłacalne dla sklepów – tak wynika ze…
W minionych latach ostatni piątek listopada, czyli Black Friday, okazywał się zwykle dla polskich sklepów jednym z najlepszych sprzedażowo dni w roku. W tym roku obserwujemy…