Dynamiczna sytuacja społeczno-gospodarcza, rosnąca liczba innowacyjnych technologii cyfrowych, a także nowe trendy rynkowe mają wpływ na oczekiwania klientów i ich doświadczenia w całym procesie zakupowym. Z…
Przeglądaj: Technologie
Warsaw Equity Group (WEG) jest lead inwestorem rundy A Nethansy. Spółka rozwija narzędzie, które pozwala na automatyzację sprzedaży na marketplace’ach Amazon i Kaufland.de na europejskich rynkach.…
MODIVO SA (dawniej eobuwie.pl) jest liderem sprzedaży obuwia, toreb i towarzyszących akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wraz z ekspansją firmy na nowe rynki, jej asortyment oraz…
Zwiększenie samoobsługi pracowniczej i dostępności systemu HR dla wszystkich pracowników – łącznie ponad 1200 osób, w tym w perfumeriach oraz w siedzibie firmy – skrócenie procesu…
Według najnowszych danych GUS, w lutym tego roku branża gastronomiczna nadal klasyfikuje skutki sytuacji pandemicznej jako poważne i zagrażające stabilności firmy (75 proc.). Co więcej, właściciele…
Aplikacja InPost Mobile wg badań Mediapanel Gemius ma już ponad 9,3 mln użytkowników i jest drugą najbardziej popularną ecommerce’ową aplikacją mobilną w Polsce. Za pośrednictwem InPost…
Rozpoczęcie sprzedaży przez internet to wyzwanie dla wielu przedsiębiorców, szczególnie, gdy do niedawna ten kanał nie wzbudzał ich zainteresowania, a digitalizację odkładali w czasie. Teoretycznie sklep…
Klarna ogłosiła plany wprowadzenia do Polski dwóch swoich najszybciej rozwijających się produktów. To klub bonusów Klarny, czyli program lojalnościowy dla użytkowników, oraz metoda płatności Pay Now…
Shoper opublikował wstępne szacunkowe wyniki finansowe za 4 kwartał i cały rok 2021. Przychody, skorygowany zysk EBITDA oraz obroty na platformie rosły najszybciej w historii. Przychody…
Niemal połowa Polaków deklaruje, że w czasie pandemii zwiększyła się ich skłonność do wchodzenia w interakcje z markami za pomocą kanałów cyfrowych, a także że zaczęła…