11 maja przypada „Dzień bez Śmiecenia”. Celem tego wydarzenia jest przypomnienie prawidłowych zasad segregowania odpadów, promowanie proekologicznych postaw i ochrony środowiska. W obchody tego dnia aktywnie włączają się także…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Miniony rok obrotowy 2021/22 był dla gdańskiej spółki LPP udany pod względem finansowym, co przełożyło się na znaczący wkład ekonomiczny w polską gospodarkę. Polski producent odzieży…
Blisko 2 tony ubrań przynieśli klienci FACTORY w ramach wielkiej zbiórki, organizowanej w największej sieci outletów w Polsce. Jak sami podkreślali, akcja zorganizowana przez Neinver dała…
Dzięki zaangażowaniu klientów Żabki, sieć zebrała ponad 1 000 000 zł. Środki pozyskane dzięki użytkownikom Żappki – którzy chętnie wymieniali punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw.…
Lidl Polska kontynuuje kampanię marketingową, w ramach której sieć świętuje 20-lecie istnienia w Polsce. Jednym z nośników jubileuszowej kampanii są murale, których sieć przygotuje aż 6.…
Primark ogłosił znaczne rozszerzenie swojego Programu Zrównoważonej Bawełny (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), zobowiązując się do przeszkolenia dodatkowych 125 tys. drobnych plantatorów bawełny w Indiach,…
Ponad 400 tysięcy złotych – taką kwotę do tej pory przekazała największa polska sieć supermarketów POLOmarket na rzecz uchodźców z Ukrainy. Środki pieniężne zasiliły akcje „SOS…
Allegro zaprezentowało automat paczkowy z pilotażową funkcją #JeszczeRaz – w ten sposób platforma chce włączyć klientów w tworzenie zamkniętego obiegu opakowań w ramach e-handlu. Poznański One…
Zmiany klimatyczne oraz ich następstwa stanowią istotne zagrożenie zarówno dla środowiska naturalnego, jak i dla społeczeństw oraz globalnej gospodarki. Aby zaangażować kluczowe branże do działań na…
CCC przystąpiło do UN Global Compact – największej na świecie inicjatywy skupiającej przedsiębiorstwa z wielu branż, rozwijające się zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Główne cele organizacji…