7R opublikował swój pierwszy raport ESG, wyznaczając cele zrównoważonego rozwoju dla spółki do 2025 roku. Priorytetem pozostaje dążenie do neutralności klimatycznej firmy i wspieranie klientów w…
Przeglądaj: Odpowiedzialny biznes
Już trzy czwarte Polaków oczekuje od marek konkretnych działań w zakresie zrównoważonego rozwoju, a blisko jedna trzecia weryfikuje te inicjatywy – wynika z raportu „Green Mood”, opracowanego…
GTC, jeden z wiodących deweloperów w Europie Środkowo-Wschodniej, nawiązał współpracę z WWF Polska. Ze wsparciem WWF, GTC będzie edukować swoich pracowników, a także inwestorów, partnerów biznesowych…
Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności,…
Znajdująca się w podwarszawskich Kaniach fabryka L’Oréal Warsaw Plant ma już 25 lat. W tym czasie stała się jednym z najnowocześniejszych w branży i największych na…
Akcja „Pomaganie nie wychodzi z mody” to dowód na to, jaki wpływ może mieć marka na działania w kierunku dobra. W okolicach kwietnia, salony Giacomo Conti…
InPost wraz z platformą MODIVO wdrażają produkcyjną wersję zamkniętego obiegu opakowań EkoBox InPost. To koncept ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku i pierwszy w Polsce system wtórnego obiegu…
Kryzys klimatyczny, wzrost świadomości ekologicznej konsumentów, zwrot w stronę natury – to zjawiska, wobec których branża retail nie pozostaje obojętna. Także Katowicka uwzględnia je w zarządzaniu…
Douglas stawia sobie za cel zostanie siłą napędową w zakresie zrównoważonego rozwoju w branży kosmetycznej. Jako wiodąca europejska firma sektora beauty coraz bardziej koncentruje się na…
W ramach przyjętego programu zrównoważonego rozwoju, globalna firma logistyczna funkcjonująca pod marką CHEP przyspiesza realizację strategii dekarbonizacji, intensywnie pracując nad pionierskimi, regeneracyjnymi łańcuchami dostaw. Firma Brambles…