Lisek.App jest aktualnie największym podmiotem branży q-commerce w Polsce. Aplikacja Liska została pobrana już ponad 730 000 razy na telefony z systemami Android i iOS. To ponad 3 razy więcej od świadczącego usługi szybkiej dostawy Jusha! i prawie 2,5 raza więcej od Frisco.
Lisek.App został założony przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Działa w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Katowicach, Piasecznie, Ząbkach, Markach i we Wrocławiu. Zakupy z Liska można zamówić przez aplikację Lisek.App lub stronę sklep.lisek.app.
Lisek ma za sobą bardzo udany rok. W 2022 roku sklep dostarczył 1 milion zamówień, a wartość średniego koszyka wzrosła o 45% względem roku 2021.
Nowa kampania
Lider polskiego q-commerce promuje usługę szybkich dostaw i szeroki asortyment ponad 2200 produktów łącząc poczucie humoru z sytuacjami z życia codziennego. Komunikacja pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” ma za zadanie podkreślić, że Lisek to sklep inny niż wszystkie sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
Lisek.App w nowej platformie nie daje recepty na udane życie, związek czy zdany egzamin. Lisek zwyczajnie wyciąga pomocną dłoń, dostarczając zakupy, dzięki czemu oszczędza czas wszystkich, którzy wybierają to najwygodniejsze rozwiązanie. W nowych formatach promowanych w kampanii online marka opowiada o bohaterach, którym przytrafiają się różne historie, a Lisek dostarcza im pasujące lub niepasujące do nich produkty. W ten sposób Lisek promuje różne kategorie produktowe m.in: warzywa, owoce, pieczywo, dania gotowe czy mięso.
Szybkie dostawy
– Lisek.App to sklep, w którym można zrobić codzienne zakupy i dostać je pod drzwi w kilkanaście minut. Nie jest to usługa awaryjna dla wybranych tylko po prostu nowa forma robienia zakupów. Wierzymy, że tak będą wyglądać zakupy przyszłości. Chcemy o tym opowiadać w sposób nowoczesny i zgodny z odważnym charakterem marki. Stąd wybór bezpretensjonalnych i pełnych humoru pomysłów wpisujących się w aktualne trendy i dostosowanych do kanałów komunikacji, z których korzysta nasza grupa docelowa – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App
W ramach kampanii powstały spoty wideo oraz formaty statyczne. Kampania obejmuje działania digital, vod oraz kanały social mediów: Facebook, Instagram, Tik-Toku YouTube, Twitch. Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmują się agencje: Patoagencja oraz Rozgłos. Marka współpracuje również na stałe z serwisem Donald.pl odpowiedzialnym za przygotowywanie na potrzeby współpracy treści w social mediach takich jak pasty internetowe i memy, które są stałym elementem komunikacji Liska.