Początek października w Wyjątkowym Prezencie to nie tylko obchody 15-lecia firmy, lecz także czas intensywnego rozwoju. Właśnie otwarto 63 punkt Wyjątkowego Prezentu na terenie Polski.
W planach jest otwarcie nowych punktów i tym samym zwiększenie obecności na terenie miast, które skupiają najwięcej klientów firmy. Mowa m.in. o stolicy Polski i zarazem miejscu, od którego 15 lat temu Wyjątkowy Prezent zaczął rozwijać swoją sieć sprzedaży.
Strategiczna lokalizacja w podwójnym koncepcie
Otwarto właśnie 63 sklep Wyjątkowego Prezentu, tym razem w jednej z największych galerii handlowych w Polsce – Westfield Arkadia. Mieści się on na poziomie 0, naprzeciwko Lynx Optique, wzdłuż kas Carrefoura.
– Nowy sklep w Westfield Arkadia to efekt bardzo dobrej współpracy Wyjątkowego Prezentu z najbardziej prestiżową i największą w Polsce galerią handlową. Kontynuujemy założoną strategię ekspansji i nieustannie otwieramy nowe sklepy. Jest to już druga lokalizacja Wyjątkowego Prezentu w galerii, którą odwiedza ponad 20 mln klientów rocznie. Jednocześnie to już piętnasty punkt sprzedaży na mapie Warszawy – mówi Adam Korzycki, Koordynator Regionalny.
Warto też dodać, że to kolejna galeria, w której najstarsza firma oferująca vouchery na przeżycia wdraża podwójny koncept, czyli sklep i wyspę w jednej galerii. Jak zaznacza Wyjątkowy Prezent, to ukłon w stronę klienta, dążenie do zapewnienia mu komfortowej obsługi przy wsparciu doradców do spraw przeżyć, którzy pomagają w jak najlepszej realizacji marzenia osoby obdarowanej.