Ostatnie dni to wyjątkowy czas dla marki SHEIN. Pierwszy w Polsce tymczasowy sklep tego globalnego producenta, zlokalizowany w Galerii Młociny, przyciągnął prawdziwe tłumy. Przez 5 dni gościł ponad 14 000 entuzjastów mody.
– Ponad 14 000 gości w pop-up store SHEIN to dla nas prawdziwy sukces, ale i zobowiązanie. Sympatia polskich konsumentów motywuje nas do dalszego rozwijania się i dostarczania produktów spełniających ich oczekiwania – mówi Marion Bouchut, Dyrektorka komunikacji na rynek europejski w SHEIN. – Po sukcesie warszawskiej lokalizacji, marka planuje odwiedzić inne miasta Polski. O kolejnych otwarciach pop-up store SHEIN będziemy informowali na bieżąco – dodaje.
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. SHEIN ze swoich biur na całym świecie dociera do klientów w ponad 150 krajach.

SHEIN w Galerii Młociny
Co najchętniej kupowali Polacy w pop-up store SEHIN w Galerii Młociny? Kosmetyki, w tym szeroka gama produktów kolorowych oraz akcesoriów makijażowych od SHEGLAM. Klienci nie przeszli obojętnie także obok akcesoriów domowych. Trzecią najczęściej wybieraną przez klientów pop-up store kategorią były ubrania wieczorowe.
To nie wszystko! Oprócz najnowszych kolekcji SHEIN, ogromnym zainteresowaniem cieszyły się atrakcje czekające na gości. Najpopularniejszą okazała się stacja skanowania kolorów, gdzie po przeprowadzeniu analizy kolorystycznej, można było przetestować, które odcienie będą najodpowiedniejsze przy tworzeniu letnich stylizacji. Następnie profesjonalni wizażyści proponowali klientkom letnie makijaże inspirowane najnowszymi trendami, udzielając jednocześnie cennych porad.
Prawdziwą wisienką na torcie był wystrój sklepowy. Design pop-up store SHEIN, z motywem przewodnim #BloomwithSHEIN i #BloomInDreams, zachwycił kwiatowymi dekoracjami i pastelowymi kolorami. Ta specjalnie zaaranżowana przestrzeń pozwoliła gościom oderwać się od zgiełku miasta oraz zainspirować się najnowszymi modowymi trendami.
