Bardzo się cieszymy, że w tym roku mogliśmy w końcu otworzyć pop-up w Warszawie. Polska jest ważnym rynkiem dla SHEIN i mamy nadzieję, że uda nam się w dalszym ciągu angażować fanów marki w całym kraju – mówi redakcji Omnichannelnews.pl Marion Bouchut, dyrektor ds. komunikacji na rynku europejskim w SHEIN.
Czy otwarty w Warszawie pop-up SHEIN jest jednorazowy, czy możemy spodziewać się kolejnych lokalizacji w Polsce?
Pop-up SHEIN w warszawskiej Galerii Młociny to pierwsze tego typu miejsce, które Singapurska marka otworzyła w Polsce. Nowy format sklepu otwarty w czwartek, 17 maja, pozwoli klientom na żywo zobaczyć i zakupić najnowszą, letnią kolekcję ubrań, akcesoria modowe i kosmetyki brandowe logo SHEIN. Pop-up będzie działał przez 5 dni, do środy, 22 maja. Pomimo, że sklep cieszy się popularnością i pozytywnym odzewem ze strony klientów, marka nie planuje przedłużać działalności pop up’u.
To nie jest pierwszy sklep tymczasowy marki SHEIN w Europie. Jak sprawdziły się pop-upy w innych częściach Europy? Ile ich było i gdzie?
Lokalne pop-upy marki powstawały już w wielu dużych miastach takich jak Paryż, Londyn, Madryt czy Berlin. Tymczasowy format sklepów SHEIN tworzony był również w innych lokalizacjach: w modowej stolicy jaką jest Mediolan, wakacyjnej destynacji na Ibizie, czy francuskim kurorcie w Marsylii.
![m-bouchut-shein](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2024/05/m-bouchut-shein.jpg)
Brand experience, czyli możliwość doświadczenie marki przez klienta, stanowi kluczową część strategii SHEIN. Zważywszy, że SHEIN jest przede wszystkim marką internetową, pop-upy są dla konsumentów okazją do poznania i sprawdzenia produktów, a także do interakcji i bezpośredniego zaangażowania się w lokalnych ambasadorów SHEIN. W ten sposób odpowiadamy na potrzebę wielokanałowych zakupów dla klientów, jednocześnie umożliwiając dotknięcie produktów, które klienci zazwyczaj oglądają w Internecie.
Bardzo się cieszymy, że w tym roku mogliśmy w końcu otworzyć pop up w Warszawie. Polska jest ważnym rynkiem dla SHEIN i mamy nadzieję, że uda nam się w dalszym ciągu angażować fanów marki w całym kraju
Czy podczas tworzenia pop-up’u jest on dostosowywany do możliwości przestrzennych danej lokalizacji, czy raczej poszukuje się miejsca, które pomieści pop-up?
Staramy się, aby każdy tworzony przez markę pop-up był wyjątkowy. Na przykład w Paryżu stworzyliśmy miejsce o mocno francuskim charakterze, a na Ibizie całość była w klimacie imprezowych wakacji. Tworząc pop-up i wybierając ubrania, aktywacje, inscenizacje, lokalne partnerstwa, itd., zawsze dostosowujemy je do lokalnych konsumentów i tradycji. Jest to jeden z elementów, który sprawia, że pop upy SHEIN są tak popularne wśród naszych konsumentów.
Rozmawiał Wojciech Wojnowski
Marion Bouchut – dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej we Francji i Europie Środkowo-Wschodniej. Absolwentka Paris Dauphine University i Imperial College London, rozpoczęła swoją karierę w Londynie w grupie WWP, a następnie dołączyła do Havas Paris, gdzie pracowała przez prawie 7 lat. Marion Bouchut wspierała wiele firm (detalicznych, rolno-spożywczych, technologicznych, zdrowotnych, dystrybucyjnych, kulturalnych) w ich komunikacji korporacyjnej i finansowej, ale także w aspekcie zarządzania kryzysowego. Do zespołu SHEIN dołączyła pod koniec 2022 roku.
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach.