Sieć Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, dlatego nie może jej zabraknąć w nowo powstającym parku handlowym w Bielsku-Białej.
Nowy park handlowy powstający w miejscu Tesco wystartuje na koniec bieżącego roku oferując szeroki wybór produktów dostępnych w 30 sklepach i na powierzchni handlu 17 000 GLA. Najemcą spożywczym w obiekcie będzie znany operator spożywczy Kaufland.
– Obecność w nowo budowanym parku w Bielsku Białej jest dla nas obowiązkowa – będzie to wyjątkowy obiekt w skali całego regionu i nie tylko. Doceniamy to, że oprócz handlu, będzie mieć dobrze rozwiniętą część usługową, dzięki czemu przyciągnie sporą część mieszkańców. Dla Kodano nowością jest wprowadzenie systemu partnerskiego oraz programu poleceń, co znacząco wpływa na dynamikę ekspansji sieci. Dzięki temu Kodano obecne jest zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miasteczkach, gdzie popyt na nasze produkty jest równie duży – mówi Konrad Kuska, Manager ds. Franczyzy, Kodano Optyk.
Kodano chce mieć 300 salonów
Kodano to polska sieć licząca blisko 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium. Na chwilę obecną Kodano utrzymuje najniższe ceny na rynku optycznym, dzięki czemu liczba zadowolonych klientów i świadomość marki rośnie niezwykle dynamicznie.
Kodano Optyk poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Sieć podpisała już 12 nowych umów franczyzowych w pierwszym kwartale 2024 roku, co dodatkowo podkreśla jej rosnącą popularność. Plany rozwoju zakładają osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.