Amazon wydał oświadczenie w nawiązaniu do decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który nałożył na spółkę karę o wysokości ponad 31 mln zł za wprowadzanie konsumentów w błąd. „Ściśle przestrzegamy prawa we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność i zdecydowanie nie zgadzamy się z wydaną decyzją i karą nałożoną przez Prezesa UOKiK. Będziemy odwoływać się od tej decyzji.” – czytamy w nadesłanym do redakcji oświadczeniu spółki Amazon
Wczoraj UOKiK wydał decyzję o ukaraniu spółki Amazon. Do instytucji wpływały skargi od konsumentów, którzy nie dostali opłaconych zamówień. Czytaj więcej
Oświadczenie Amazon
„Szybka i niezawodna dostawa szerokiej gamy produktów jest jednym z naszych priorytetów. Jednocześnie klienci Amazon.pl mają dostęp do milionów produktów z bezpłatną wysyłką Prime.
Od czasu uruchomienia Amazon.pl w 2021 r., nieustannie inwestujemy i pracujemy, by zapewnić naszym klientom precyzyjną oraz wiarygodną informację o dostawie na etapie finalizacji zamówienia i zdecydowana większość zamówień dociera zgodnie z przewidywanym terminem. Klienci zawsze mogą się z nami skontaktować i otrzymają od nas wsparcie, także w sporadycznych przypadkach wystąpienia opóźnienia lub anulowania zamówienia.
W ciągu ostatniego roku współpracowaliśmy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów i zaproponowaliśmy szereg dobrowolnych rozwiązań mających na celu dalszą poprawę doświadczenia klientów podczas zakupów na Amazon.pl. Ściśle przestrzegamy prawa we wszystkich krajach, w których prowadzimy działalność i zdecydowanie nie zgadzamy się z wydaną decyzją i karą nałożoną przez Prezesa UOKiK. Będziemy odwoływać się od tej decyzji.”
Proszę o podpisanie jako Biuro Prasowe Amazon (niepodpisywanie mnie z nazwiska, jako przedstawiciela agencji).
Biuro Prasowe Amazon