W lutym 2024 roku spółka Dadelo uruchomiła drugi sklep stacjonarny CentrumRowerowe.pl., który znajduje się na Bielanach Wrocławskich. Prezes spółki Dadelo nie wyklucza, że trzeci sklep pod szyldem CentrumRowerowe.pl zostanie otwarty jeszcze w tym roku. Wszystko uzależnione jest od wyboru odpowiedniej lokalizacji.
Dadelo należy do grupy Oponeo i jest podmiotem działającym na polskim rynku e-commerce, wyspecjalizowanym w sprzedaży rowerów, części i akcesoriów oraz odzieży rowerowej. Dadelo prowadzi internetową sprzedaż przez platformy CentrumRowerowe.pl oraz Dadelo. pl.
Kolejne miasta na celowniku Dadelo
– W czwartek 15 lutego otworzyliśmy we Wrocławiu drugi sklep stacjonarny. Gabarytowo jest zbliżony do naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Nasza firma nadal jest skoncentrowana na sprzedaży online, te sklepy pełnią rolę show-roomów. Koszt otwarcia jednego sklepu z towarem to inwestycja rzędu ponad 10 mln zł. Szukamy lokalizacji na trzeci sklep. Wśród rozważanych miast są Katowice lub Kraków, Trójmiasto i centralna Polska, czyli np. Łódź. Jeśli znajdziemy pasującą nam lokalizację, trzeci sklep może ruszyć jeszcze w tym roku – zapowiedział w rozmowie z PAP Biznes Ryszard Zawieruszyński, prezes Dadelo.
– Sklep w Warszawie w pierwszym roku działalności przyniósł stratę, ale to było zgodne z naszymi założeniami. Docelowo chcemy otwierać rocznie 2 sklepy, by mieć 8 sklepów stacjonarnych, które generować będą 10-20 proc. naszych przychodów – dodał.
Nowoczesny, omnichannelowy sklep
Marka CentrumRowerowe.pl jeszcze do niedawna znana była wyłącznie z obecności w e-commerce. Bogate doświadczenie w digital marketingu związane z branżą kolarską pozwoliło na rozszerzenie działalności o segment offline. Innowacyjny projekt jest częścią sukcesywnie wprowadzanej polityki omnichanellowej. Flagowy stacjonarny salon rowerowy CentrumRowerowe.pl, zaprojektowany przez międzynarodowy zespół architektów, otwarty został 1 kwietnia 2023 r. w CH Okęcie Park w Warszawie. Drugi punkt sieci ruszył 15 lutego w nowoczesnej przestrzeni zakupowej Aleja Bielany we Wrocławiu. Salon CentrumRowerowe.pl zajmie powierzchnię niemal 3000 mkw.
Od lat spółka Dadelo S.A. potwierdza swoją pozycję na rynku rowerowym, która jest solidnym fundamentem do realizowania strategii rozwoju opartej na wzroście udziału w rynku rowerowym oraz budowaniu sieci stacjonarnych sklepów pod marką CentrumRowerowe.pl. Wyróżnikiem spółki jest silna i wydajna logistyka, dzięki której ponad 95% zamówień trafia do klientów w ciągu 24 godzin. Dodatkowo nowoczesne zaplecze IT, efektywny marketing oraz rozbudowa oferty produktowej (około 45tys. SKU) pozwalają realizować coroczne założenia finansowe, które przekładają się na wzrosty w przychodach rok do roku. Według oficjalnych danych liczba użytkowników CentrumRowerowe.pl wynosiła już 6,5 mln. W minionym roku obsłużono prawie 400 tys. zamówień, co w okresie 9 miesięcy dało ponad 117 mln zł przychodu ze sprzedaży produktów. W tym okresie przychody Dadelo wzrosły o 65,4% w stosunku do roku ubiegłego.