Specjalne akcje promocyjne, innowacyjna usługa esize.me, wygodne i bezpieczne płatności oraz ulubione metody dostawy – to tylko wybrane atuty zakupów w aplikacjach mobilnych Grupy MODIVO, które sprawiają, że biją one rekordy popularności. Sama aplikacja eobuwie.pl ma już 16 mln pobrań. Dynamicznie rośnie też liczba użytkowników aplikacji MODIVO – przekraczając 5,8 mln instalacji.
Aplikacje mobilne odpowiadają już za 35% sprzedaży w Grupie MODIVO (eobuwie.pl: 33% – wzrost o 71% r/r, MODIVO: 42% – wzrost o 106% r/r). Średnio odnotowują one prawie 250 tysięcy pobrań miesięcznie. Do tej pory aplikację eobuwie.pl pobrano ponad 16 mln razy, a MODIVO 5,8 mln. Dzięki użytecznym funkcjom, aplikacje zbierają bardzo dobre oceny od użytkowników. W pięciostopniowej skali aplikacja MODIVO jest oceniana na 4.8 (Android) oraz 4.9 (iOS). Natomiast, aplikacja eobuwie.pl cieszy się średnią ocen odpowiednio: 4.4 w Google Play oraz 4.7 na App Store.
Jak pokazują dane z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023”, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego zakupy realizuje już 62% użytkowników w Polsce. Co istotne, klienci najczęściej wybierają w ten sposób gry i aplikacje, a także produkty z kategorii: moda, uroda i elektronika. Dostrzegając ten potencjał, rozwój kanału mobile jest nieodłącznym elementem strategii omnichannel Grupy MODIVO, łączącej oferty multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO. Internetowe szyldy sprzedażowe Grupy działają na 19 rynkach CEE, a sklepy stacjonarne na terenie całej Polski, w Czechach, Rumunii oraz na Łotwie i Słowacji.
Rośnie znaczenie aplikacji mobilnych
– Najważniejsze są dla nas pozytywne doświadczenia klienta, dlatego zadbaliśmy o to, aby aplikacje eobuwie.pl i MODIVO wyróżniały się przejrzystością i intuicyjnością. Postawiliśmy na dostęp do popularnych usług eobuwie.pl, w tym Przymierz zanim zapłacisz czy rekomendacje doboru rozmiaru obuwia esize.me (na rynku polskim). W ubiegłym roku wydaliśmy nową aplikację eobuwie.pl, która istotnie wspiera wzrost w segmencie, a użytkownikom daje możliwość jeszcze szybszej finalizacji zamówień oraz dostęp do automatów paczkowych w okolicy – mówi Szymon Bujalski, Członek Zarządu Grupy MODIVO.
W aplikacjach eobuwie.pl oraz MODIVO użytkownicy mają dostęp do najnowszych kolekcji obuwia, odzieży i akcesoriów. Podczas zakupów mogą wybierać spośród szerokiej gamy marek m.in. premium, casual i sportowych. Dodatkowo od grudnia 2022 r. klienci MODIVO mogą także z poziomu aplikacji korzystać z oferty marketplace, zyskując tym samym dostęp do oferty produktów sprzedawanych przez sprawdzonych partnerów handlowych także z kategorii home & decor.
Użytkownicy otrzymują informacje o najnowszych trendach i atrakcyjnych promocjach. Dostają spersonalizowane polecenia oparte na ich preferencjach, a także korzystają z innowacyjnego systemu esize.me, który pomaga idealnie dopasować buty podczas zakupów online w eobuwie.pl. Aplikacje zapewniają dostęp do wygodnych metod płatności oraz szybkiej dostawy.