Telepizza uruchomiła nowy punkt swojej sieci w Nakle nad Notecią. Lokal ma powierzchnię 98 metrów kwadratowych, z czego 60 metrów powierzchni przeznaczonych jest dla klientów restauracji. Ma zewnętrzny ogródek z parasolami i dużo miejsc parkingowych.
Mieści się na terenie Galerii Aura przy ul. Morteckiej 35. To relokacja nakielskiej Telepizzy z poprzedniej siedziby. Teraz nowy punkt opatrzono nowym szyldem. Widać zmienioną kolorystykę i stylistyką liter tworzących logo marki. Jest też nowy człon – być może zapowiedź nowego brandu na rynku. Całość brzmi: t-pizza by telepizza
Telepizza jest obecna w Polsce od 1992 r. i przed laty była liderem sprzedaży pizzy na telefon. Należała do założonej 1988 r w Madrycie, globalnej, hiszpańskiej sieci o tej nazwie działając jako Telepizza Poland sp. z o.o. W połowie 2021 roku krajowe aktywa Telepizzy przejęła właścicielsko oraz w zarządzanie spółka T-pizza Sp. z o.o należąca do Daniela Piekarskiego i Michała Igora Piaseckiego – menadżerów wcześniej przez lata odpowiedzialnych za rozwój w naszym kraju marki Subway, największej na świecie sieci franczyzowej.
Restrukturyzacja sieci
O zmianach właścicielskich T-pizza poinformowała jednak dopiero przed rokiem, zapowiadając restrukturyzację sieci, redukcję zatrudnienia oraz optymalizację kosztów i procesów operacyjnych. Jak twierdzi spółka, relokacje punktów sieci w obrębie poszczególnych miast czy dzielnic, to właśnie przykład takiego działania.
Marka Telepizza, niezależnie od zmian właścicielskich, jest nadal obecna na naszym rynku. Nowi właściciele na mocy umowy licencyjnej zachowali prawo do korzystania ze znaków towarowych sieci. Czy to się będzie zmieniać i sieć przejdzie w Polsce rebranding? .
-Doceniamy potencjał marki wynikający z jej historycznych dokonań i obecności rynkowej w Polsce. Ale widzimy też jej potencjał rozwojowy – możliwość tworzenia nowych komplementarnych konceptów pozwalających poszerzyć obecną skalę sieci i ilość jej odbiorców. Skuteczna i efektywna komunikacja z dotychczasową oraz pokoleniowo młodszą i najmłodszą grupą docelową, wymaga świeżości również wizerunkowej. Bardzo ostrożne ale zauważalne zmiany wizerunkowe, to odświeżenie i uproszczenie naszego przekazu do rynku i nowych klientów – wyjaśnia Daniel Piekarski, v-ce prezes zarządu T-pizza sp. z o.o.