Polska marka mody męskiej Giacomo Conti świętuje otwarcie nowego, relokowanego salonu w galerii Wrocław Fashion Outlet. W obecnych trudnych warunkach rynkowych oraz zmieniających się preferencjach, Giacomo Conti podejmuje kluczowe decyzje w związku z optymalizacją swojej sieci salonów stacjonarnych.
Salon otwarty został 1 sierpnia i ma powierzchnię 130 mkw. Zrealizowany został zgodnie z najnowszym designem marki, w tym posiada również odświeżone wnętrze dzięki nowym meblom, nadającym jeszcze większe poczucie komfortu. Wnętrze, w tym także oświetlenie, zostało zaprojektowane niezwykle precyzyjnie, by pod każdym względem pozytywnie wpływać na proces wyboru i podkreślić atuty każdej stylizacji.
Nowych klientów przywita wykwalifikowana kadra doradców stylu, którzy są gwarantem najwyższej jakości obsługi klienta. To przestronne i nowoczesne miejsce, w którym fani polskiego brandu będą mogli wybrać swoje ulubione stylizacje, a od teraz czekają już na nich fantastyczne promocje w nowym miejscu na mapie Wrocławia.
Optymalizacja sieci to odpowiedź na obecne wyzwania rynkowe i potrzeby klientów. Marka dostosowuje swoją strategię w zakresie zarządzania zasobami i alokacji środków, by funkcjonować skutecznie w wymagających okolicznościach rynkowych. Działania Giacomo Conti obejmuj również analizę zmieniających się preferencji klientów i selektywne podejście do podpisywanych umów. Ponadto brand aktywnie monitoruje oczekiwania związane z działaniami online oraz offline, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się gustom i potrzebom mężczyzn.

Konsekwentnie realizowana strategia zrównoważonego rozwoju
Giacomo Conti konsekwentnie podejmuje strategiczne decyzje, mające na celu przystosowanie się do zmieniających się warunków gospodarczych i preferencji klientów. Marka zdaje sobie sprawę z istoty elastyczności w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dzięki takiemu podejściu brand jest w stanie odpowiednio zareagować na nowe wyzwania i utrzymać konkurencyjność na rynku mody męskiej.
Marki jest nastawiona na selektywność w stosunku do podejmowanych umów. Rozwaga oraz cierpliwość są kluczowym podejściem w przypadku dynamicznej sytuacji rynkowej, zwłaszcza w przypadku niepewnych nastrojów i zmiany nawyków zakupowych klientów.
Giacomo Conti od wielu lat łączy filozofię włoskiego designu z tradycją polskiego krawiectwa. W ten sposób jest w stanie trafić zarówno do fanów klasyki, jak i do miłośników nowoczesnego wzornictwa. Firma kieruje swoje produkty przede wszystkim do mężczyzn, którzy pragną ubrać się w stylizacje na każdą okazję na co dzień, biznesową, casualową oraz na ślub. W najnowszej kolekcji dużą popularnością cieszą się letnie lniane koszule i niezwykle modne koszulki polo.