MediaMarkt odpowiada na tę potrzebę poznawania i osobistego doświadczania nowych rozwiązań modernizując swoje placówki. W ubiegłym roku sieć przebudowała kilkanaście sklepów, a w pierwszej połowie tego roku otworzyła kolejne 7 marketów w nowej, zmodernizowanej formie w Czeladzi, Katowicach, Krakowie (2 sklepy), Opolu, Warszawie i Zabrzu. Proces modernizacji obejmie w kolejnych miesiącach sklepy m.in. w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Bydgoszczy.
– Jako retailer omnichannelowy mamy wiele dróg dotarcia do naszych klientów i rozwijamy je wprowadzając usprawnienia, nowe funkcjonalności czy modyfikację oferty produktów i usług, żeby stale podnosić satysfakcję klientów z zakupów w naszej sieci. Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne, które stale dostosowujemy do zmieniających się warunków rynkowych i potrzeb konsumenckich chociażby poprzez optymalizację sieci sprzedaży i modernizacje sklepów. Budujemy w ten sposób dodatkową wartość dla klienta wzmacniając jego pozytywne doświadczenia z marką – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.