GXO Logistics, Inc. ogłosił dziś rebranding swoich usług napraw elektroniki użytkowej, w tym firm przejętych przez Clipper – ServiceCare, RepairTech i CE Repair Services tworząc GXO ServiceTech oraz plany rozszerzenia skali i zakresu oferty usług w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie w krajach takich jak: Francja, Włochy oraz Polska.
GXO ServiceTech jest częścią obsługi logistyki zwrotów GXO, która w pierwszym kwartale 2023 r. osiągnęła 18 proc. wzrostu organicznego.
-Dzięki przejęciu firmy Clipper, znacząco rozszerzyliśmy nasze zaplecze techniczne w zakresie napraw, zapewniając jako GXO wyjątkową ofertę dla sektora usług elektroniki użytkowej – powiedział Richard Cawston, prezes GXO na Europę. – Połączenie wszystkich naszych usług naprawy elektroniki pod szyldem GXO ServiceTech daje nam solidne podstawy do strategicznego rozszerzenia oferty i skali na rynkach, które obsługujemy.
Usługa GXO ServiceTech jest obecnie dostępna w wielu lokalizacjach w Wielkiej Brytanii, Belgii, Niemczech, Luksemburgu i Holandii, gdzie realizuje zamówienia bezpośrednie i detaliczne, naprawy i zwroty. W 2022 roku GXO ServiceTech naprawiło ponad 1,5 mln urządzeń elektroniki użytkowej takich jak: laptopy, telewizory, rzutniki, urządzenia mobilne sprzęt gamingowy oraz AGD. Uznanie GXO ServiceTech przez wiodących producentów zapewnia klientom licencjonowane naprawy przy użyciu oryginalnych części oraz zatwierdzonego oprogramowania i narzędzi diagnostycznych.
Oferta GXO ServiceTech obejmuje:
- zarządzanie naprawami, odnawianiem, aktualizacją oprogramowania oraz zwrotami
- obsługę gwarancyjną
- czyszczenie danych i bezpieczną utylizację
- magazynowanie i realizację dostawa
- certyfikowaną utylizację i odsprzedaż
-Od ponad 20 lat oferujemy unikalną, bezkonkurencyjną i kompleksową obsługę, która odpowiada na duże zapotrzebowanie w tym obszarze”, powiedział Richard Costello, Dyrektor Zarządzający GXO ServiceTech. -Przy wskaźnikach zwrotów w branży na poziomie 40 procent, nasze doświadczenie w zakresie zwrotów B2B i usług B2C dla sprzedawców detalicznych i producentów przynosi znaczące korzyści naszym klientom i pomaga wspierać bardziej zrównoważony środowiskowo łańcuch dostaw. Połączenie możliwości GXO i jednostek biznesowych związanych z naprawami w jedną ofertę, zapewniają nam niezrównane możliwości, zasięg i skalę”.
Oferta GXO ServiceTech zostanie wsparta w trzecim kwartale kampanią marketingową i stroną internetową. Ujednolicenie i rebranding oferty nie oznaczają żadnych zmian dla obecnych klientów.
Polecamy krótki film, który ilustruje możliwości GXO ServiceTech.