Sieć Super-Pharm wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów rozpoczyna sezon wakacyjny od otwarcia kilku punktów mobilnych. Drogerie w formule pop-up stores zlokalizowane zostały w nadmorskich miejscowościach: w Mielnie, Łebie, Krynicy Morskiej i we Władysławowie.
Jak podkreśla Super-Pharm na swoim profilu LinkedIn – pop up stores będą działać do końca września, ulokowane są blisko plaży: Mielno – ulica Kościuszki 42/68, Łeba – ulica Wojska Polskiego 25, Krynica Morska – ulica Spacerowa 2 i Władysławowo – ulica Brzozowa 16.
Pierwszy Super-Pharm w Polsce ruszył w 2001 roku
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. To miejsce dla Ciebie, Twojego zdrowia, urody i przede wszystkim wygody. W naszych sklepach zawsze możesz liczyć na pomoc i doradztwo. Doświadczeni konsultanci Super-Pharm oferują miłą obsługę i profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody i pielęgnacji. Eksperckie doradztwo to znak firmowy Super-Pharm.
Super-Pharm to jedyny sklep, który oferuje tak szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. Klientkom, które chcą zawsze wyglądać pięknie, w zgodzie z najnowszymi trendami, Super-Pharm oferuje szeroką gamę produktów do makijażu. Na miejscu, każda Klientka może liczyć na pomoc konsultantek ds. urody.
Pomysłodawcą koncepcji połączenia apteki, drogerii i perfumerii był kanadyjski farmaceuta Murray Koffler. Pierwszy „drugstore” w takiej formie otworzył we wczesnych latach sześćdziesiątych. Historia pokazała, że ryzykowne podejście jak na owe czasy było opłacalne.
W 2000 roku Super-Pharm rozpoczął ekspansję na rynek europejski. W maju 2001 roku w Warszawie otworzono pierwszy w Polsce drugstore Super-Pharm a słowo „apteka” nabrało dla Polaków nowego znaczenia.