U zbiegu ulic Staromiejskiej i Wspólnej w Olkuszu, trwa budowa parku handlowego N-Park. Inwestorem jest firma Napollo. W związku z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę drugiego etapu Inwestycji powierzchnia najmu w kompleksie przekroczy 16 000 mkw. GLA, tym samym Olkuski N-Park stanie się największym tego typu obiektem handlowym w regionie.
Inwestycja obejmie zasięgiem oddziaływania większość powiatu olkuskiego, który zamieszkuje 110 000 osób. Doskonała lokalizacja zapewni możliwość dojazdu samochodem do obiektu w ciągu 20 min, dla blisko 120 000 mieszkańców regionu. Otwarcie N-Park w Olkuszu zaplanowano na koniec 2023 roku. Partnerami inwestycyjnymi projektu są firmy PKB Inwest Budowa oraz RG-Leasing.
Największy kompleks handlowy w regionie
Firma Napollo początkowo planowała realizację projektu w dwóch etapach, jednakże w związku z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę obiektów stanowiących planowany drugi etap inwestycji i możliwością wspólnego zrealizowania obu etapów ostatecznie zadecydowano o jednoczesnej realizacji budowy całego kompleksu. Proces uzyskiwania zgód administracyjnych został przeprowadzony przez firmę RG-Leasing, która była odpowiedzialna również za uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę obiektów stanowiących planowany pierwszy etap inwestycji.
Kompleks zapewni szeroką i komplementarnie uzupełniającą się ofertę handlową. W gronie najemców znajdziemy m.in. dwa sklepy spożywcze, dwa sklepy z sektora RTV AGD, sklep budowlany, drogerie, sklepy odzieżowe, sportowe, salony jubilerskie, sklep zoologiczny, sklepy dyskontowe, księgarnie, liczne punkty usługowe oraz działalności reprezentujące branże health and beauty.
-Dzięki dużej skali inwestycji oraz komplementarności oferty, którą zapewnią planowani najemcy, N-Park stanie się dominantą na mapie handlowej Olkusza. Taka formuła obiektów odpowiada na aktualne potrzeby rynku, wynikające ze zmieniających się zwyczajów konsumentów. Szeroka oferta, wygoda dojazdu, duży i komfortowy parking, większe bezpieczeństwo zakupów, to tylko niektóre zalety obiektów typu N-Park, dzięki którym klienci coraz częściej i chętniej wybierają takie miejsca nie tylko na potrzeby codziennych zakupów, ale również w celu zakupów w segmencie modowym czy akcesoryjnym. Obserwujemy rozwój podobnych inwestycji w całej Europie – mówi Krzysztof Elsner, członek Zarządu Grupa Napollo.