Multi Ice Group w ostatnim czasie znacząco poszerzyła ofertę franczyz. Oprócz marki LodyBonano i Wytwórni Lodów Polskich “u Lodziarzy”, w katalogu firmy znalazły się także: Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea. Tylko w ciągu ostatnich miesięcy pod szyldami wszystkich marek otworzyło się kilkadziesiąt nowych lokali. Na tym jednak nie koniec, bowiem kolejni franczyzobiorcy finalizują swoje umowy i lada moment będą otwierać swoje lokale.
– Planujemy otworzyć około 70 nowych lokali w tym roku. Już podpisaliśmy 24 umowy od stycznia do teraz i jest to rekordowy wynik w porównaniu z poprzednimi latami. Nasze lokale będą rozlokowane na terenie całej Polski, w miastach o różnej wielkości, w tym w Szczecinie, Jeleniej Górze, Zamościu, Rzeszowie oraz Warszawie. Staramy się znaleźć najlepsze miejsca dla naszych klientów, unikając tych, w których już działa podobny biznes. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest odpowiednie położenie lokalu – mówi Radosław Charubin.
Nowe otwarcia
Z początkiem kwietnia ruszyła wyspa BuBu Bubble Tea w Łomiankach oraz lokal stacjonarny w Łomży. Nieco później w Międzyrzecu Podlaskim pojawią się: przyczepa i wózek lodowy Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy”, lokal stacjonarny i wyspa BuBu Bubble Tea oraz lokal stacjonarny Crazy Dog. Mieszkańcy Piaseczna również będą mogli zasmakować bąbelkowych herbat, otwiera się tam lokal stacjonarny. Za kilka dni Wytwórnia Lodów Polskich pojawi się w Ciechanowcu w lokalu stacjonarnym. W Jeleniej Górze w galerii jeszcze w tym półroczu ruszą BuBu Bubble Tea i Crazy Dog.
WLP w nowej odsłonie
Marka „u Lodziarzy” do wszystkich swoich konceptów w tym roku dodała również lodziarnio-kawiarnię premium.
– Świat idzie do przodu, trendy stale się zmieniają, a my dbamy o to, by nasze koncepcje nie tylko za nimi nadążały, lecz także je wyprzedzały. Aktualnie jeśli chodzi o gastronomię, to preferencje klientów idą zdecydowanie w kierunku wysokiej jakości produktu, nienagannego składu i prezencji, przy równoczesnym zastosowaniu ekologicznych rozwiązań w zakresie opakowań. Wszystkie nasze koncepty gastronomiczne spełniają najwyższe standardy i właśnie dlatego systematycznie powiększa się grono naszych franczyzobiorców – podsumowuje Radosław Charubin.