Adidas ogłosił, że ruszy na podbój portfeli przedstawicieli Generacji Z nową marką – Adidas Sportswear. Tym samym będzie pierwszy brand niemieckiego producenta sportowego obuwia i odzieży od 50 lat. Twarzą pierwszej kampanii została Jenna Ortega, aktorka znana z bijącego rekordy popularności wśród młodzieży serialu „Wednesday”.
Jak informuje Adidas w oficjalnym komunikacie, Jenna Ortega jest idealnym ucieleśnieniem tego, jak następne pokolenie funkcjonuje w obecnej rzeczywistości i kogo nowa marka ma reprezentować.
– W Adidas nieustannie szukamy sposobów na przesuwanie granic zarówno w sporcie, jak i kulturze, dlatego tak ekscytujące jest ogłoszenie, że dołączyła do nas Jenna Ortega, przy uruchomieniu naszej pierwszej nowej marki od 50 lat. Jest postępową i pełną pasji pionierką nowej generacji, która jest na fali na całym świecie. Nie możemy się doczekać, aby wkrótce ujawnić, co przyniesie ta wyjątkowa współpraca – komentuje Brian Grevy, Adidas Executive Board Member.
Sportswear dopełnieniem innych marek Adidas
Wschodząca gwiazda Generacji Z, Jenna Ortega debiutuje w Adidas jako twarz nowej marki i kampanii „All That You Are”, celebrującej wyrażanie siebie. Brand ma być dopełnieniem istniejących marek, takich jak Performance i Originals.
Debiut Adidas Sportswear przewidziany jest na całym świecie 9 lutego na stronie Adidas, w sklepach i za pośrednictwem aplikacji mobilnej marki. W kolekcji na chwilę obecną znajdzie się głównie odzież sportowa wyraźnie inspirowana footballem.
Adidas nie podaje informacji, czy planowane są otwarcia sklepów dedykowanych tylko Sportswear.