Biedronka wykorzysta potencjał magazynowy i dystrybucyjny JD Logistics w celu rozwoju sprzedaży online.
JD Logistics specjalizuje się w oferowaniu swoim klientom kompleksowych usług zintegrowanego łańcucha dostaw. Globalnie zarządz ponad 1,5 tys. magazynami.
Współpraca JD Logistics i Biedronki
Magazyn o powierzchni 15 tys. mkw. w Polsce został dostosowany do specyfiki obsługi zamówień internetowych Biedronki. Umożliwia realizację szybkich dostaw, nawet w ciągu 24 godzin. Jest to możliwe dzięki specjalnemu systemowi do zarządzania magazynem.
– Zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla całego łańcucha dostaw. Mamy duże doświadczenie w realizacji projektów dla firm działających w modelu omnichannel. Nasze doświadczenie pomoże przyspieszyć transformację internetowego biznesu Biedronki – komentuje Zhong Zhang, dyrektor JD Logistics Europe.
– Logistyka e-commerce wymaga głębokiej wiedzy i cieszymy się, że JD Logistics wesprze nas w tym projekcie – powiedział Jakub Knauer, kierownik projektów logistycznych w Biedronce. – Wspólnie udało nam się zbudować zintegrowany system informatyczny do efektywnego zarządzania inwentaryzacją oraz wychodzącymi i przychodzącymi towarami. Usługi JD Logistics umożliwiły nam sprawną realizację zamówień online, nawet w obliczu 17-krotnego wzrostu dziennej liczby zamówień – dodaje.