Hala Koszyki, flagowy projekt wielofunkcyjny w portfelu Globalworth Poland, została uhonorowana złotą statuetką podczas 13. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Najpopularniejsza stołeczna food hala zdobyła 1. miejsce na podium w kategorii „Wydarzenie Roku” za akcję marketingową „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii”.
Celem zwycięskiego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki, w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. W maju 2021 roku, przed najpopularniejszą stołeczną food halą stanął wielki Zegar Gastronomii, który odmierzał czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całym kraju. Wyróżnikiem tego unikatowego wydarzenia było zorganizowanie „gastronomicznego sylwestra”, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.
– Hala Koszyki to nie tylko popularne miejsce spotkań i warszawski tygiel smaków, ale to również wspaniały zespół marketingowy, który w Globalworth Poland tworzą niezwykłe osoby, pełne pasji, pozytywnej energii i kreatywności. To właśnie dzięki nieszablonowym pomysłom możemy cieszyć się z tak cennych nagród i uznania branży. Złoto w konkursie PRCH Retail Awards dla projektu „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii” to dla nas kolejny powód do dumy. Za tę akcję otrzymaliśmy również nagrody w konkursie Złote Spinacze i finałową nominację w londyńskim konkursie SABRE Awards – mówi Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland.
Nowatorskie rozwiązania wyróżniają na tle konkurencji
– Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku projektów typu mixed-use, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań to kluczowa część strategii marketingowej Globalworth. Cieszę się, że „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” zostało uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono aż 103 świetne projekty. Tym bardziej jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione – komentuje Piotr Krowicki, Marketing Manager Hali Koszyki.
PRCH Retail Awards to ekspercki i niezależny program konkursowy organizowany raz do roku przez Polską Radę Centrów Handlowych dla branży retail: sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjności działań, a także docenienie prowadzących je zespołów.