Oferta centrum handlowego Nowa Górna zyskała właśnie piekarnio-cukiernię. To regionalna marka, która słynie z wysokiej jakości wypieków. Lokal usytuowany przy niedawno zmodernizowanej strefie restauracyjno-wypoczynkowej.
Centrum handlowe umacnia swoją ofertę spożywczą, sięgając przy tym po popularną markę rzemieślniczą. W obiekcie właśnie zadebiutowała piekarnio-cukiernia Ozdowscy. To brand, który doskonale znają mieszkańcy regionu. Posiada on już kilkanaście punktów w województwie łódzkim, a także 3 sklepy w samej Łodzi. Ten w Nowej Górnej jest czwartym.
– Lokalne marki to zawsze gwarancja doskonałej jakości produktów, szczególnie pieczywa i wypieków – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Newbridge. – Nie inaczej jest i w tym przypadku. Piekarnia Ozdowscy od lat rozwija się w regionie łódzkim, ma więc już swoje wierne grono klientów, które teraz ma okazję się poszerzyć. Tym bardziej, że brand wyróżnia się autorskimi recepturami, rzemieślniczym podejściem i szeroką ofertą, która zaspokaja codzienne potrzeby – dodaje.
Zmodernizowana strefa restauracyjno-wypoczynkowa
Nowy lokal, usytuowany przy niedawno zmodernizowanej strefie restauracyjno-wypoczynkowej, posiada także część kawiarnianą ze stolikami. Na miejscu można wypić kawę, świeżo wyciskane soki pomarańczowy i jabłkowy, a także spróbować kanapek na ciepło, ciast i deserów.
– Specyfika piekarnio-cukierni sprawia, że jej oferta dopełnia zarówno nasz spożywczy tenant-mix, jak również ofertę gastronomiczną. Stworzony koncept umożliwia bowiem robienie zarówno zakupów na wynos, jak również zamawiania na miejscu, zwłaszcza deserów czy słonych przekąsek idealnych na szybki lunch – wyjaśnia Karolina Nitowska.
Coraz więcej najemców z branży spożywczej
Piekarnia Ozdowscy jest już trzecim najemcą z ofertą spożywczą w Nowej Górnej. Od lat działa tu hipermarket sieci Carrefour, a także punkt Przysmaki Regionu z m.in. produktami garmażeryjnymi, miodami, przetworami, sokami oraz tradycyjnymi wędlinami.
– Nowo otwarta piekarnia dopełnia naszą ofertę spożywczą, której fundamentem jest Carrefour, tworzy także naszym klientom, bardziej przywiązanym do lokalnych konceptów, ciekawą alternatywę zakupową – mówi.
– Jesteśmy przekonani, że lokal, z uwagi na swoją szeroką ofertę, ale także format, szybko zyska popularność, tak jak to ma miejsce w innych lokalizacjach, w których obecni są już Ozdowscy – dodaje Karolina Nitowska.