W wybranych obszarach Warszawy Barbora rozpoczęła testy usługi Express, czyli szybkich dostaw zakupów.
W ramach tej usługi zakupy mają trafić do klientów nawet w 15 minut. W ofercie znajdują się podstawowe produkty codziennego użytku. Obecnie nowa usługa będzie testowana w niektórych częściach Warszawy.
– Intensywny rozwój branży e-grocery przypada na okres pojawienia się pandemii i potrzeby załatwiania codziennych, do tej pory zwykłych czynności, w sieci. Stabilizacja sytuacji epidemicznej pokazała, że popyt na zakupy spożywcze online stale rośnie, a przyzwyczajenia konsumentów zmieniają się. Dlatego nie ustając w wysiłkach, aby zapewnić naszym klientom komfort i wygodę w nabywaniu artykułów codziennej potrzeby, ulepszyliśmy naszą usługę, skracając czas dostawy do absolutnego minimum – mówi Viktoras Juozapaitis, zarządzający Barbora.pl
Barbora rozwija usługi w Polsce
Barbora jest dostępna w Polsce już od ponad roku. W tym czasie marka z sukcesem podbiła centralną Polskę, wchodząc najpierw do Warszawy i aglomeracji warszawskiej, a następnie do Łodzi. Jako kolejni z usług internetowego sklepu spożywczego zaczęli korzystać mieszkańcy Trójmiasta, a od jesieni również Katowic i okolicznych miast Górnego Śląska.
2022 rok rozpoczął się dla Barbory uruchomieniem usług dla Krakowa, a już niebawem mapę zasięgu sklepu wzmocni największe miasto Dolnego Śląska, przodujące w rozwoju e-commerce oraz będące najważniejszym ośrodkiem kulturalnym, ekonomicznym, akademickim i turystycznym południowo-zachodniej Polski.